لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

لحظه دستگیری یک داعشی

لحظه دیدنی دستگیری یک داعشی. در این فیلم می بینید که یک داعشی چطور وقتی به دام نیروی های امنیتی می افتد التماس می کند. خودتان در کلیپ زیر این دستگیری را ببینید.

اگر فیلم را مشاهده نمی کنید ف ی ل تر شکن خود را ببندید و روی این لینک کلیک کنید  .دستگیری یک داعشی

ولید اسماعیل ۲۰ ساله در اعترافاتش دلیل اصلی پیوستن به داعش را تامین مالی ۶خواهر و برادر دیگرش اعلام کرده است.

داعش در خواب غفلت است.

درمیان مردم، مسئله خواب و بیدارى تعریف روشنى دارد، انسان خوابیده از جریاناتى که در اطرافش، بوجود مى آیند بى خبر است چون نیروى درک و یا اغلب حواسش تعطیل مى شوند ولى بیدارى برخلاف آنست.

مقصود از خواب غفلت داعش چیست؟

وقتى که انسان، با وجود عقل و شعور، بدون هدایت ازطریق کارشناسان الهى، مدیریت زندگى خود را با احساسات و تمایلاتشان اداره مى‏کند و از نیروى تعقل و تفکر، در جهت تشخیص وظائف دینى و انسانى خود، هیچگون استفاده نمى‏ کند و براى از دست دادن، عمر گرانقدر و فرصت خاى دوران جوانى و یا امکانات زندگى چاره اندیشى ندارد.

لحظه دستگیری یک داعشی

بدون تردید، یک فرد خواب گرفته است، چون از حوادث و اتفاقاتى که، همیشه در اطرافش گرفته است، چون از حوادث و اتفاقاتى که، همیشه در اطرافش واقع مى شوند عبرت نمى گیرد تا اینکه خود را، از اعمال و روشهاى خسارت بار و نابود کنند، دور نگه دارد، و بلکه در اغلب موارد مرتکب کارهایى مى‏ شود که خودش از نزدیک ضرر و زیانهاى آنها را دیده است.

مهم ترین دلیل غفلت داعش و امثال آن

شاید مهم ترین دلیل، به وجود خواب غفلت، در انسانها این باشد که آنان با مشاهده اشخاصى که از طریق حرام و ظلم و طغیان، فساد و فحشاء، ربا ورشوه، کبر و غرور، حسادت و … به ذلّت و بدبختى وروسیاهى گرفتار گردیده و براى همیشه مورد لعن و نفرین خدا و مردم قرار گرفتند، دولاره، همان کارها را، براى خود انتخاب مى کنند و تکرار چنین حوادث از بزرگترین نشانه هاى خواب غفلت است.

لینک های مرتبط

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.