دختری که رابطه جنسی داشته و الان خواستگار دارد

از نظر اسلام برای جلو گیری از اشاعه فحشا و حفظ آبرو و ارزش افراد حق ندارید روابط و گناهانی را که مرتکب شده اید، برای کسی بیان کنید و تنها باید در پیشگاه خداوند به گناه خود اعتراف و از کارهای گذشته خود واقعاً توبه کنید که انشاء الله امید عفو و بخشش وجود دارد.

بنابراین، این دختر نباید ارتباط گذشته خود را به خواستگارها اطلاع دهید و آبروی خود را مورد خطر دهید. از دیدگاه اسلام، آگاهی دادن به دیگران درباره گناهی که انجام شده، خود گناه کبیره است.

در این مورد نباید دروغ بگوید؛ و اگر خواستگار بفهمد حق فسخ و بهم زدن عقد را دارد.

آیت الله بهجت: اگر بودن بکارت در ضمن عقد شرط نشده و یا عقد مبنى بر ثبوت آن نبوده، باعث خیار (فسخ و بهم زدن عقد) نمى شود.[استفتاء از سایت ایشان]

آیت الله صافی گلپایگانی: جرّاحی برای ترمیم بکارت اگر موجب نظر و لمس غیر شوهر باشد حرام است، و در صورت ترمیم چنان چه شوهر در موقع ازدواج شرط بکارت کند یا عقد را مبنی بر بکارت دختر جاری کنند، و بکارت بر اثر نزدیکی بر طرف شده باشد، حق فسخ برای شوهر وجود دارد و جرّاحی، در آن تأثیری ندارد. [استفتاء از سایت ایشان]

کلیپ سرا وب‌سایت

‫2 نظر

  • femenism گفت:

    به خواستگارها بگوید که باکره نیست و قبلاً با پسری ارتباط داشته
    این صداقت ستودنی است و پسرها ارنو انتخاب میکنن
    یکم زمان میبره فقط تا فرهنگمون عادت کنه ایشالا چها سال بعد :)

  • داوود گفت:

    سلام
    خیلی سوال پیچیده ای هست تا حالا به چنین چیزی فکر نکرده بودم واقعا چنین دختری چیکار باید بکنه ، معمولا ساده ترین راه اینه که با همون پسر ازدواج کنه اما اگه اون پسر قبول نکنه قضیه خیلی پیچیده میشه ، به خصوص که توی جامعه فعلی از این شرایط هم کم پیش نمیاد.

    یادمه قبلا یه اتفاق اینطوری افتاد ، رفتن پیش امام جمعه برای شکایت ، آخرش امام جمعه پسر رو به زور هم که شده برای اینکه قضیه پیچیده نشه و پسر محکوم نشه مجبور کرد که قبول کنه باهاش ازدواج کنه ولی آیا واقعا راه دیگه ای هست؟؟؟ :struggle:

  • نظرات بسته شده است.