سگی که با مردم حرف می زند….سگ سخنگو

سگ سخنگو

آیا تا به حال سگی دیده اید که با مردم حرف بزند؟ آیا تا به حال سگی دیده اید که از خود صدای گربه در بیاورد………. این کلیپ را از دست ندهید. بقیه فیلم را خودتان ببینید…….

افرادی که با سگ خود صحبت می کنند – صرف نظر از اینکه سگ ها این کلمات را درک می کنند – نسبت به کسانی که این کار را انجام نمی دهند ، پیوند بیشتری دارند.

برخی از سگها چند کلمه را کاملاً درک می کنند

سگی وجود دارد که گفته می شود هزار کلمه را می داند. قبل از او کلمات کلیدی مستعدبه او یاد می دهند و به او تلقین می کنند، یک نژاد مختلط به نام صوفیا و تریر یورکشایر به نام بیلی. وجود دارد .

برخی از این سگها کلمات و معانی آن را درک می کنند و کامل می فهمند که کدام کلمه متعلق به چه شیئی است یا کلماتی را که ویژگی هایی را که اشیاء در آنها وجود دارد ، نشان دهند و حتی به درستی به جملات ساده دو کلمه پاسخ دهند.

مشخص نیست که تفاوت این سگهای تیزهوش و حیوان خانگی متوسط ​​چقدر تفاوت دارد.

و بر خلاف آموزش فشرده. بیشتر ما می دانیم که برای جلوگیری از هیجان بیش از حد سگ ، حداقل چند کلمه وجود دارد که باید آنها را بیان کنید.

کلمات و عباراتی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد به مرور زمان به واژگان سگ شما می رود و ممکن است کاملاً درک شود.

۲٫ بیشتر سگها چیزهای زیادی را که ما می گویم حتی بدون درک کلمات می فهمند

گفته شده است که صداهایی که انسان مدتها قبل از ایجاد کلمات با معنی ایجاد می کنند ، محتوای عاطفه را ایجاد می کنند. یعنی ما موسیقی را خیلی وقت پیش از زبان یاد گرفتیم. و معمولاً گفته می شود که بیشتر از ۸۰ درصد معنای زبان ما از زبان بدن و صدای صدا به جای کلمات واقعی انتخاب می شود

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.