دختری که رابطه جنسی داشته و الان خواستگار دارد

رابطه حرام و خواستگار

متاسفانه در این دنیا پرفریب بعضی از افراد ساده لوح ، فریب شیاطین را می خورند و مرتکب اعمال زشتی می شوند و بعد پشیمان می شوند و دنبال راه حلی برای سرپوش گذاشتن و توجیه اعمال زشتشان بر می آیند.

چند مدت پیش در یکی از شبکه های اجتماعی کسی از من سوال کرد که، با پسری رابطه جنسی داشته ام و الان برایم خواستگار آمده است، اکنون چه کار کنم؟

او توضیح داد که:

دختر خانمی در دوران مجردی، با پسری دوست می شود و بعد از مدتی اغفال شده و با او هم بستر می شود و از حالت باکره گی خارج می شود. پسر هم او را رها کرده و حاضر به ازدواج با او نمی شود. دختر هم پشیمان شده و توبه می کند. بعد از چند ماه برای دختر خواستگار می آید؛ تکلیف این دختر چیست؟

الف) به خواستگارها بگوید که باکره نیست و قبلاً با پسری ارتباط داشته (که در این صورت به احتمال قوی هیچ پسری او را به همسری برنمی گزیند و آبرویش هم می رود)؟

ب) به خواستگارها بگوید که باکره نیست، ولی علتش را دروغ بگوید؛مثلاً بگوید به خاطر ورزش این گونه شده و یا در دوران نوجوانی صدمه دیده که در این صورت دروغ گفته است؟

ج) به خواستگارها نگوید و خود را باکره نشان دهد که در این صورت دروغ گفته و چون باکره گی شرط عقد بوده، خلاف نموده و احتمالاً عقد باطل است. در ضمن، ممکن است در شب زفاف، حقیقت آشکار شود.

با توجه به این شرایط، تکلیف دختر چیست؟

در صورت امکان علاوه بر حکم فقهی، از لحاظ روان شناسی و مشاوره هم راهنمایی نمایید.

هدف از ایجاد این سوال مشارکت دوستان در پاسخگویی به این سوال می باشد.

منتظر نظر خواهی منطقی شما دوستان هستم.لطفا در قسمت نظرات، نظرات خود را بیان کنید.

ممنون از کسانی که در نظر سنجی این سوال شرکت کردند.

پاسخ در صفحه بعد بیان می شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

‫2 نظر

  • femenism گفت:

    به خواستگارها بگوید که باکره نیست و قبلاً با پسری ارتباط داشته
    این صداقت ستودنی است و پسرها ارنو انتخاب میکنن
    یکم زمان میبره فقط تا فرهنگمون عادت کنه ایشالا چها سال بعد :)

  • داوود گفت:

    سلام
    خیلی سوال پیچیده ای هست تا حالا به چنین چیزی فکر نکرده بودم واقعا چنین دختری چیکار باید بکنه ، معمولا ساده ترین راه اینه که با همون پسر ازدواج کنه اما اگه اون پسر قبول نکنه قضیه خیلی پیچیده میشه ، به خصوص که توی جامعه فعلی از این شرایط هم کم پیش نمیاد.

    یادمه قبلا یه اتفاق اینطوری افتاد ، رفتن پیش امام جمعه برای شکایت ، آخرش امام جمعه پسر رو به زور هم که شده برای اینکه قضیه پیچیده نشه و پسر محکوم نشه مجبور کرد که قبول کنه باهاش ازدواج کنه ولی آیا واقعا راه دیگه ای هست؟؟؟ :struggle:

  • نظرات بسته شده است.