یک بازنگری C 10 ص

یک بازنگری C 10 ص

یک-بازنگری-c-10-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏یک بازنگری C
‏این ضمیمه به عنوان کمکی به برنامه‏‌‏نویسان C‏ با شناسایی جنبه‏‌‏های مختلف زبان تهیه شده است. به این طریق، این ضمیمه به عنوان یک راهنما است و آموزشی نیست.
‏سرمنشاءهای [برنامه] C
‏زبان برنامه‏‌‏نویس C‏ در اولین بار به وسیله دنیس ریتج (Dennis Ritch)‏ بر روی یک DEC.PDP-11‏ که از سیستم‏‌‏عامل UNIX‏ استفاده می‏‌‏کرد. اختراع گردید. زبان C‏ دنباله زبانی با نام BCPL‏ است که هنوز در اروپا بیشترین استفاده از آن می‏‌‏شود. BEPL‏ به وسیله مارتین ریچارد (Martin Richard)‏ به وجود آمد و به وسیله زبان B‏ تحت تأثیر قرار گرفت. که توسط کن تامپسون (Ken Thompson)‏ اختراع شد و به ایجاد زبان C‏ منجر گردید.
‏برای سالهای متمادی استاندارد دی فاکتور (de factor)‏ برای C‏، استانداردی بود که به وسیله ورژن‏‌‏ ۵ سیستم عامل UNIX‏ پشتیبانی می‏‌‏شد و در برنامه‏‌‏نویسی C‏ که به وسیله برایان کرنافن (Brian Kernighan)‏ و دنیس ریچ (Dennis Ritch)‏ نوشته شده بود توضیح داده می‏‌‏شد و به وسیله (Englewood cliffs: Prentice-Hall.Inc.,1978)‏ [منتشر گردید]. در هنگامی که محبوبیت کامپیوترهای کوچک افزایش یافت تعداد زیادی از کارکردهای C‏ خلق شد. اکثریت این کارکردها در سطح کد با یکدیگر قابل تعویض بودند بنابراین چون استانداردی وجود نداشت اختلاف به وجود می‏‌‏آمد.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.