توصیه های مفید در رابطه پکیج شوفاژ دیواری که هیچ جایی پیدا نمی‌کنید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

 توصیه های مفید در رابطه پکیج شوفاژ دیواری که هیچ جایی پیدا نمی‌کنید

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز قصد دارم یک سری اطلاعات مفید در رابطه با پکیج بدم که در زمان خودش میتونه واسه هر کسی لازم باشه.

 

چه اونایی که تازه به دنبال خرید پکیج دیواری مناسب برای منزل خود هستند و چه اونایی که پکیج را خریداری کردند و در مرحله نصب و راه اندازی هستند و چه اونایی که در حال استفاده از این دستگاه هستند که با راهکارهایی که بهشون میدم باعث افزایش طول عمر پکیج خواهند شد و همچنین در صورتی که در حال حاضر با تعمیرات پکیج سر و کله میزنید قبل از تماس با تعمیرکار پکیج پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا شاید خودتون با راهنمایی ما قادر به رفع مشکل باشید.

در هر صورت پیشنهاد میکنم اگر به هر طریقی با دستگاه پکیج شوفاژ آشنایی دارید این مطلب را کامل مطالعه کنید مطمئنا اگر این مقاله امروز هم به دردتون نخوره دانستن اطلاعات آن روزی برای شما مفید خواهد بود.

 

نکات مهم قبل از خرید پکیج دیواری

اگر هنوز به دنبال پیدا کردن بهترین مارک و مدل مناسب پکیج هستین این قسمت میتونه براتون مفید باشه چون اطلاعاتی را که ماحصل سالها تجربه یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌باشد را به رایگان در اختیارتان قرار میدهم.

با تجربه ای که بنده در تعمیر مارک های مختلف پکیج دیواری داشته ام و از معایب و مزایای انواع پکیج اطلاعات جامعی کسب کردم به جرأت توصیه میکنم پکیج دیواری را از مارک های بوتان و ایران رادیاتور خریداری نمایید چون در آینده ای نه چندان دور دردسر پیدا کردن تعمیرکار و تأمین قطعات را نداشته باشید.

البته این را هم بدانید که شرکت بوتان قبلا بزرگترین خدمات پس از فروش را در کشور داشت ولی متأسفانه مدتی است این واحد خود را به پیمانکار داده و به همین خاطر هست که دیگه خرید پکیج بوتان با توجه به کیفیت عالی محصولات خود دیگر عاقلانه نیست و بنده به مشتریام ایران رادیاتور را توصیه میکنم.

از بین مدل های ایران رادیاتور مدل L از همه مدل ها کامل تر است و بدترین مدل ایران رادیاتور مدل B_Bm_Eco_ و OTMA می‌باشد.

البته این نکته را اضافه کنم که اگر قصد خرید هر برند پکیج را دارید به هیچ عنوان به خاطر کمی ارزان‌تر خریدن از پکیج های تک مبدل استفاده نکنید و قویا تاکید میکنم پکیج های تک مبدل در آب و هوای کشور ایران به هیچ عنوان کار نمیکنه.

 

 نکات مهم هنگام نصب پکیج

یکی از نکاتی که بنده همیشه به مشتریام تاکید میکنم این است که تا جایی که میتونید برای خرید فیلتر و رسوبگیر برای پکیج خود هزینه کنید و هیچ ترسی نداشته باشید و مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور چند برابر این مبلغ را پس انداز خواهید کرد.

زیرا

رسوب آب بزرگترین دشمن پکیج به شمار می‌رود.

پیشنهاد بنده فیلتر پلی فسفات (ایمرگاز) رسوب زدایی مغناطیسی (ایمرگاز) و رسوب زدای الکترونیکی می‌باشد و همچنین پس از راه اندازی برای اطمینان از کار تزریق محلول ضد رسوب به داخل سیستم می‌باشد. با این کار مطمئنا دیگه از شر رسوب و تخریب آن روی قطعات پکیج برای همیشه راحت خواهید شد.

البته یه توصیه مهم هم برای جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج دارم و اونم اینه که دمای پکیج را همیشه کمتر از ۶۰ درجه بزارید چون آب تا دمای ۶۰ درجه به هیچ عنوان رسوب خود را آزاد نمیکند.

توصیه هنگام استفاده از پکیج

با توجه به نکات فوق میخوام یه پیشنهاد دیگه هم بهتون بکنم و اونم استفاده از صافی برنجی برگشت در مسیر برگشت لوله شوفاژ هست که در واقع جلوی آشغال های مسیر شوفاژ را میگیره که وارد پکیج نشوند.

پیشنهاد می کنم حتما از محافظ برق نیز استفاده کنید.

 

توصیه مهم هنگام خرابی پکیج :

قبل از هر کاری در صورت از کار افتادن پکیج با توجه به اینکه تمام شیرهای زیر پکیج در وضعیت باز باشند و کلید ها در وضعیت وصل بوده و همچنین از برق داشتن پریز برق و گاز داشتن ورودی گاز اطمینان حاصل کردید حتما عقربه فشار بار پکیج را چک کنید کمتر از ۱ نباشه و در صورت نیاز با باز کردن شیر پرکن درجه را روی ۱/۵ بار تنظیم کنید.

نکته مهم هنگام خرابی پکیج اینه که برای صرفه‌جویی در زمان و همچنین هزینه های تعمیرات حتما از تعمیرکاران مجاز در نزدیکی محل زندگی استفاده کنید زیرا با توجه به ترافیک شدید در شهرهای بزرگ حضور تعمیرکار از نقاط دور مثل یک مسافرت می‌باشد و صرفه اقتصادی ندارد. به عنوان مثال برای تعمیر پکیج غرب تهران ” و یا اینکه برای ” تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ” میتونید از مراکز مجازی که در محدوده غرب تهران فعالیت می‌کنند استفاده نمایید.

یه پیشنهاد دیگه بهتون میکنم اونم اینه که قبل از تماس با هر تعمیرکار با مراجعه به سایت های آموزشی مثل سایت ” تعمیر پکیج ایران رادیاتور ” اطلاعات کاملی راجع به مشکل پیش آمده کسب خواهید کرد که در اکثر مواقع باعث رفع مشکل می‌شود.

امیدوارم که از مطلب خوشتون اومده باشه و پیشنهاد می کنم اگر مورد پسند شما قرار گرفت این مطلب را به همراه لینک آن در شبکه‌های اجتماعی نیز به دوستان خود معرفی کنید.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *