پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی

پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی

پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی

اهداف کلی:
آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ مشتری مداری، لزوم توجه به رضایت خدمت گیرندگان، رضایت بیمار و ابعاد آن.
آشنایی شرکت کنندگان با جایگاه طرح تکریم بیماران بعنوان یکی از برنامه های تحول در نظام اداری و نقش این طرح در اصلاح نظام سلامت.
فهرست مطالب:
—تعاریف و مفاهیم
—آشنایی با مبانی نظری و محتوای طرح تکریم
—اصول مشتری محوری و رعایت احترام ارباب رجوع از دیدگاه ارزشی
—اشنایی با عقاید گیرندگان خدمت
—مفاد منشور حقوق بیمار
—نقش کادر…

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *