هزینه یابی بر مبنای فعالیت ۱۰ ص

هزینه یابی بر مبنای فعالیت ۱۰ ص

هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت-10-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏هزینه یابی بر مبنای فعالیت :
‏(ABC‏ ) یک روش تخصیص هزینه ها به تولیدات و خدمات می باشد . آن معمولا بکار برده می شود بصورت یک ابزاری از برنامه ها و کنترل می شود . این ابزار ضروری است در طی بررسی هایی که بصورت ارزشی در یک بخش انجام می شود . این مفاهیم از ABC‏ توسعه می یابد در یک بخش از یک کارخانه ای که در طی سالهای ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ در US‏ انجام گرفت .
‏در طی این مدت موافقت می کنند وبا یک میزان کارخانه های ملی که بصورت ساده اکنون در CAMI‏ شناخته شده اند . فراهم می کند فعالیت نقشی از مطالعات و اطلاعات شخصی را وقتی که می تواند بصورت یک فرمهای شناخته شده فعالیت کند در نرخ ارزشمند شرکت و بیرو روبرت کاپلان پیشنهاد کردند یک میزان از مدلهایی که توجه مفاهیم کنند به تعدادی از مفاهیمی که بصورت هنری منتشر کنند در مجله ها روارد باسینس که بر می گردد به سال ۱۹۸۸ .
‏کوپروکاپلاک توصیف کرده است روش ABC‏ که حل می کرد مسائل را از طریق یک سیستم مدیریتی که به آن بها می داد از طریق سیستم مدیریت که بعلاوه این سیستم ارزشی که هستند اغلب قادرند تعیین کنند بدرستی قیمت واقعی را در تولیدات که ارزش پیدا می کند با ارزش خدمات در نتیجه مدیران می توانند تصمیم بگیرند که متکی شوند بطور ناصحیح یا نادرست باشد با جزئیات مخصوصی که ترکیب می شوند با نتیجه ای که می گیرند ماندن در یک حیطه دلخواه درصدی از ارزش را به بهایی تخصیص می دهد در

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.