معرفی و خرید ۳۶ مدل شمعدان پرفروش

مدل شمعدان پرفروش

شمعدان و شمعدان از موارد اساسی در دکوراسیون منزل است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تزئین منزل خود از چندین مدل شمعدان یا شمعدان استفاده کنید ، اما همیشه این سوال پیش می آید که کدام نوع شمعدان می تواند برای محل مورد نظر شما مناسب تر باشد.

جهت مشاهده انواع شمعدان کلیک کنید


شمعدان های مناسب برای میز ناهار خوری
اگر از میز ناهار خوری بزرگ مانند میز ناهار خوری ۸ نفره یا ۱۲ نفره استفاده می کنید ، خرید شمعدان های چند شعله را به شما توصیه می کنم. زیبایی این شمعدان ها این است که می توان از آنها به صورت جفت برای هر دو انتهای میز استفاده کرد. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که تناسب بین اندازه میز و اندازه شمعدان را در نظر بگیرید.

[digikala91615488593]

به عنوان مثال ، برای یک میز ۱۲ نفره ، یک مدل پنج شعله یا بزرگتر توصیه می شود. اگر یک میز کوچک دارید و به عنوان مثال از یک میز ناهار خوری شش نفره استفاده می کنید ، می توانید از یک مدل سه شعله یا پنج شعله برای وسط میز استفاده کنید.

جهت مشاهده انواع شمعدان کلیک کنید

خرید شمعدان
خرید شمعدان کریستال
خرید شمعدان لاله عباسی
خرید شمعدان برنجی
خرید شمعدان هفت شاخه
خرید شمعدان چوبی
خرید شمعدانی هلندی
خرید شمعدان شیشه ای
خرید شمعدان نقره
خرید شمعدان دیواری

استفاده از شمع با رنگ مناسب در داخل فنجان ها را فراموش نکنید و آنها را خالی نگذارید. ترکیب مناسب رنگ جلوه بهتری ایجاد می کند.
طلا یا نقره
سوال مهم دیگری که اغلب به ذهن خطور می کند این است که آیا از شمعدان طلا یا نقره استفاده می کنید؟ توصیه های مشترک ۱۰۰٪ برای همه ممکن نیست ، اما به عنوان یک راهنمای کلی می توانم به شما بگویم که به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر لوستری که برای میز میز ناهار خوری استفاده کرده اید کریستالی است ، می توانید از نقره برای شمعدان ها استفاده کنید ، یا اگر از بژ ، طلا و برنز برای لوستر استفاده شده است ، بهترین انتخاب برای شما یک شمعدان طلایی است یا برنز توجه داشته باشید که ترکیب مناسب رنگ ها باعث ایجاد آرامش در فضا می شود و ذهن شما را از بهم ریختگی بصری دور می کند.

جهت مشاهده انواع شمعدان کلیک کنید

برای فضاهای مدرن که از رنگ سفید بیشتر استفاده می شود ، رنگ های نقره ای یا برنز بیشتر توصیه می شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *