زن سنگین وزن که برای تنبیه بچه اش روی کودکش نشت و او را کشت

تنبیه کودک

زن ۱۴۵ کیلویی برای تنبیه کودک روی او نشست!تنبیه کودک

تنبیه کودک

تنبیه بدنی عجیب و غریب جان کودک خردسال را گرفت ، زن بی عقل که از کار دختربچه ی ۹ ساله ناراحت شده بود تصمیم گرفت تا با کمترین زحمت او را تنبیه بدنی کند اما تصمیم عجیب او پایان تلخی داشت.

دختر بچه ۹ ساله زیر تنبیه سنگین زن چاق جان باخت

خبر واکنش برانگیز مرگ دختربچه ۹ ساله براثر تنبیه عجیب دختر عمویش جان خود را از دست داد .”پوزی” در مورد جرم خود می گوید :دخترعمویم بسیار ناسازگاری می کرد و اصلا به حرفهای من توجهی نداشت برای همین تصمیم گرفتم تا بدون انکه آسیبی به او برسانم تنبیه ش کنم برای همین رویش نشستم تا فشاری که به او وارد می شود برای دقایقی موجب ساکت شدنش شود .

دقایقی بعد “لیدنسی” (دختربچه تنبیه شده) گفت که نمی تواند نفس بکشد برای همین فورا اورژانس را خبر کردم ولی وقتی انها رسیدند دخترعمویم مرده بود.

تنبیه کودک

براساس گزارشات دختربچه ای که بر اثر تنبیه بیرحمانه زن سنگین وزن جان خود را از دست داد نزدیک به ۳۰ کیلوگرم وزن داشته است که نتوانست فشار وزن ۱۴۵ کیلویی را روی خود تحمل کند و دچار ایست قلبی شد.

با وجود این که از نظر بسیاری از والدین، تنبیه کردن هم یکی از شیوه های تربیتی است، اما آن چه که مهم است چگونه تنبیه کردن است؟ آیا تنبیه بدنی هم می تواند راه مطمئنی برای تربیت درست فرزندمان باشد؟ احتمالاً پاسخ بسیاری از والدین حتی آن هایی که کودکانشان را کتک می زنند منفی است و نتایج تحقیقات هم این مسئله را تایید می کند که کودکان تا سن ۱۲ سالگی برداشت درستی از تنبیه ندارند و به تشویق بیش از تنبیه واکنش نشان می دهند.

 

کودک لوس

محققان با بررسی مغز کودکان دریافتند که تشویق کودکان در سن ۸ سالگی باعث تحریک مراکز ویژه رفتاری در مغز می شود و کودک رفتارهای مثبت خود را که تشویق شده، دوباره تکرار می کند. این در حالی است که تنبیه کردن چنین تاثیری ندارد و کودک در این سن نمی تواند درک کند اگر به خاطر اشتباهی تنبیه شد نباید دوباره آن را تکرار کند. ولی مسئله این جاست که گاهی کودکان آن قدر بازی گوشی و آن قدر خرابکاری می کنند که والدین ناخواسته مجبور می شوند کودکشان را کتک بزنند یا او را در حمام و انباری حبس کنند، اما جایگزین های زیادی برای تنبیه کودکان وجود دارد که به مراتب موثرتر و لطیف تر از تنبیه بدنی است.

منبع: namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.