خرید کتاب Customer Relationship Management

خرید کتاب Customer Relationship Management

خرید کتاب Customer Relationship Management

کتاب Customer Relationship Management به استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن در وفاداری مشتری می‌پردازد.
به اعتقاد پیتر دراکر هدف اصلی یک کسب و کار ایجاد مشتری و مهم‌تر از آن، نگهداری این مشتریان و توسعه و تعمیق روابط با آنها است. همانطور که تحقیقات نیز نشان داده، مشتریان معمولا از سال دوم به بعد سودآور خواهند بود و مشتریان جدید به علت وجود هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات و همچنین هزینه‌های جلب اعتماد مشتری چندان سودآور نیستند.
مدیریت…

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *