خرید و معرفی ریموت قفل، قفل فرمان، دزدگیر خودرو

لیست قیمت دزدگیر خودرو

خرید و نصب دزدگیر ماشین و سایر لوازم .

لیست قیمت خرید اینترنتی فروش دزدگیر خودرو

امروزه با گسترش چشمگیر آمار سرقت خودرو و افزایش قیمت خودرو ، موضوع حفاظت و ایمنی خودرو اهمیت دو چندانی پیدا می کند. متداول ترین راه جلوگیری از سرقت خودرو استفاده از سیستم ضد سرقت یا دزدگیر روی وسیله نقلیه است.

 مدل های دزدگیر خودرو باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید

با این حال ، سیستم های دزدگیر اتومبیل تقریباً یک قرن قدمت دارند و با ظهور فناوری های جدید با گذشت زمان تغییر زیادی کرده اند. اما از آنجا که این فناوری به بهبود سیستم های امنیتی اتومبیل کمک کرده است ، روش های جدیدی نیز برای سرقت اتومبیل فراهم کرده و هشدارهای خودرو را فقط برای محافظت از خودروها غیرقابل اعتماد می کند.

دزدگیرهای اتومبیل ، قفل فرمان ، قفل پدال و سایر وسایلی که برای ایمن سازی و جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه استفاده می شود ، همه محدودیت هایی دارند و فقط می توانند سرقت خودرو را به تأخیر بیندازند. یا با زنگ هشدار و زنگ هشدار به شما و دیگران اطلاع دهید ، اما تا زمانی که دزد متوجه نصب و نصب زنگ هشدار نشود ، آنها در عمل باقی می مانند.

اینجاست که ما به یک سیستم ایمن تر با عملکرد بهتر نیاز داریم.

[digikala71624440997]
[digikala51624441027]
[digikala71624441049]
[digikala81624441091]
[digikala11624441138]
[digikala51624441237]

دزدگیر ماشین ساده:


دزدگیرهای اتومبیل امروزه به سادگی رایج ترین و پرکاربردترین دزدگیرهای خودرو در سراسر کشور هستند. این هشدارها از ویژگی های زیادی برخوردار نیستند و در بهترین حالت فقط در صورت برخورد با وسیله نقلیه می توانند به شما و دیگران هشدار دهند. این ویژگی فقط در مواقعی که نزدیک وسیله نقلیه باشید موثر است. زیرا بعید است صدای طبیعی زنگ اتومبیل شما توجه دیگران را به خود جلب کند. فقط درصورتی که بتوانید صدای دزدگیر اتومبیل خود را از سایر دزدگیرهای اتومبیل تشخیص دهید!

این نوع دزدگیرها به دلیل عملکرد محدود و قابلیت های محدود ، نسبت به سایر دزدگیرهای اتومبیل قیمت کمتری دارند. با این حال ، با وجود سادگی ، آنها می توانند سارقان بی تجربه را بیشتر در پشت در نگه دارند!

این دزدگیرها معمولاً دارای کنترل از راه دور با دامنه حداکثر ۱۰۰ متر ، سیستم هشدار قابل شنیدن و سنسورهای حرکت و ضربه هستند.

با این توصیفات می توان نتیجه گرفت که این دزدگیر ارزان خودرو برای کسانی که به دنبال یک سیستم امنیتی قوی هستند مناسب نیست.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *