تحقیق در مورد گرافیک محیطی ۱۶ ص

تحقیق در مورد گرافیک محیطی ۱۶ ص

تحقیق-در-مورد-گرافیک-محیطی-16-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏گرافیک محیطی:
‏تصویر‏‌‏از بدو‏‌‏خلقت بازندگی‏‌‏انسان بوده‏‌‏و در‏‌‏زندگی او‏‌‏نقشی داشته‏‌‏است. آثار کاربردی بجای مانده نشان می‏‌‏دهد که انسان‏‌‏ها همواره فضای زندگی خود را با ‏عناصر مختلف تزیین می‏‌‏کرده‏‌‏اند و‏‌‏سعی در مانوس ساختن فضای زندگی خود با روح خود داشته‏‌‏اند. در تاریخ تمدن‏‌‏های گذشته نقوشی تصویری، اصلی‏‌‏ترین عن‏اصر هنر پردازی بوده‏‌‏اند. امروزه‏‌‏نیز با‏‌‏گسترش زبان و نزدیک شدن ملت‏‌‏ها به یکدیگر نمادهای تصوی‏ری جایگاه و کارکرد خود‏‌‏را ‏در‏‌‏ارتباط‏‌‏های شهری و‏‌‏محیط‏‌‏های عمومی از قبیل فرودگاهها، پارکها، مکانهای ورزشی، فروشگاهها و همچنین نمایشگاههای عرضه محصولات و سایر به منظور ایجاد سریع و آسان حفظ کرده و از اهمیت ویژه‏‌‏ای برخوردار گشته‏‌‏اند. این نمادها ضمن همگانی بودن دارای صراحت و سرعت در انتقال مفاهیم و زیبایی و سادگی در خود هستند.
‏گرافیک محیطی یک کار‏ مشارکتی است که معماران، طراحان‏‌‏شهری، طراحان صنعتی، مهندسین مواد، متخصصین فضای سبز، طراحان گرافیک، روان شناسان و جامعه شناسان در آن دخالت مستقیم دارند و همکاری همه جانبه آنها باعث ایجاد فضایی مطبوع و استفاده از مواد مناسب خواهد شد که علاوه به زیبایی و دوام صرفه جویی در ‏هزینه‏‌‏ها را در پی خواهد داشت.
‏طراح گرافیک سعی در هویت بخشیدن، بازسازی و استفاده بهینه از محیط دارد. گرایش‏‌‏های او بر جامعه اثر گذاشته و می‏‌‏تواند سلیقه محیط و مردم منطقه را تغییر دهد. طراح گرافیک با استفاده صحیح از رنگ، فرم، نقوش و تصاویر گوناگون نوعی هماهنگی بصری در محیط ایجاد می

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.