تحقیق در مورد چرب

تحقیق در مورد چرب

تحقیق-در-مورد-چربلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏محصور در قفس و تغذیه شده با جیره های پر انرژی و اغلب در فصل گرما رخ می دهد . افزایش چربی در کبد همراه با درجات متفاوتی از خونریزی ، امکان ایجاد با تغذیه اجباری غذای پر انرژی یا با به کار بردن اسـتروژن ظهور می کند . در دمای c‏ ‏°‏ ۲۶ و جیره با ۳۰۰۰ kcal / kg‏مرگ و میر ۲۰% است .
‏علائم ظاهری:
‏کاهش شدید تخمگذاری (از حدود ۸۰ به ۵۰% ) ، افزایش تدریجی مرگ میرگله ، حدود۱۰%گله۲۵-۳۰%چاق تر از حد معمول می شوند ، ظاهر اکثر پرندگان سالم ولی تاج وریش در بعضی زردکمرنگ است .
‏علائم کالبد شکافی:
‏کبـد متـورم،چرب ، همراه با خونریزی ، کبد ترد و جدا کردن هر قطعه از لوب ها مشکل است.کبـد زرد کم رنگ ، حفره شکمی زرد کم رنگ و همـراه با چربی .
‏درجات خونریزی کبد: SCORE‏ LIVER
‏۱- بدون خونریزی
‏۲- خونریزی از۰ تا۵%
‏۳- خونریزی از ۶تا۱۵%
‏۴- خونریزی از ۱۶ تا۲۵%
‏۵- خونریزی ۲۵ % و بیشتربعلاوه یک خونریزی وسیع دیگر را می توان در انواع شدید تر آن مشاهده نمود .
‏تغییرات بافتی:
‏کیستهای بزرگ در سیتوپلاسم پارانشیم کبدی ، انسداد سینوسی ، خون گرفتگی و نقص سیستم عروقی ، نواحی نکروزه و فیبروزه درکناره لوبهای کبد ، تورم و پارگی هپاتوسیتها در اثر چربی بی اندازه ، غیر عادی شدن بافت سلولهاو جابجایی و تحلیل هسته ها ، جایگزین شدن ذرات مایع به جای هسته های هپاتو سیت و ساختارغیر عادی در کبد ، کاهش فسفولپید کبد,همراه با افزایش چربی ،کبد هیپر تروف شده ، افزایش اسید چرب اولئیک و پالمتیک و الگوی اسیدهای چرب نامشخص از جمله تغییراتی اند که در بافتهای ذکر شده اتفاق می افتند .

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.