تحقیق در مورد فولاد ساختاری

تحقیق در مورد فولاد ساختاری

تحقیق-در-مورد-فولاد-ساختاریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏*‏فولاد ساختاری :
‏فولاد ساختاری نوعی ماده ساختمانی در فلزات است که با یک برش خاص و نوعی استاندارد ویژه از ترکیبات شیمیایی به شکل خاصی تشکیل یافته است .‏ شکل خاص فولاد ساختاری ، اندازۀ ‏ آن ، ترکیبات و مخازن آن‏ ‏در بیشتر کشور های صنعتی به یک ترتیب تنظیم شده است .
‏فولاد میله ای شکل در ‏مواردی ‏ برای محافظت تیرک های چوبی در منزل بکار می رود .
‏نوع میله ای شکل فولاد احتمالاً عنصری است که بارز تراز موارد دیگر سازه های ساختمانی است .
‏نوع میله ای فولاد و انواع فوق الذکر آن در سازه های که کاملاً فلزی باشند و نیز سازه های که همراه فلز چوب‏ و دیگر عناصر ‏ نیز بکار می‏ ‏رود ‏کاربرد گسترده ای دارد.
‏فولاد در برخی موارد به عنوان دریائ‏ی از الکترون ها خوانده می شود
‏پروتونها بطور مجازی اطراف ‏الکترون ه‏ا‏ فرض شده اند .
‏بسیار ساده است که تاثیر‏ ‏گرما را بر انبساط فلز و سپس نرم و‏ ‏انعطاف پذیر شدن و سرانجام بر گداخته شدن فلز مشاهده کنیم این روشن است که محصولات فلزی و فولادی طی آن بدست می آید و نیز ‏فرآیندی‏ است که فلز و عناصر فولادی پس از گذر —-
‏محفظه ای پر از آتش دارای خواص شایسته و مناسب شده و به شکل نسوز در می آید ‏.
‏بایستی مراقب باشیم ‏تا اطمینان حاصل کنیم که توسعۀ ‏ ساختارهای فلزی به دیواره ها و کف ساختمان خسارتی وارد نکند و توجه ویژه ای صرف منافذی کنیم که برای دیواره های نسوز و سیم کشی های بکار رفته در سازه های ضد آتش مورد استفاده قرار می گیرد .
‏فولاد ساختاری در ساختمان ها :
‏یک شمش خ‏ام یا اولیۀ ‏ فولاد که یک طبقه را بالا نگه می دارد شامل ضمائم فلزی ( Q-DECK ‏ ) که صفحه فلزی صافی بر روی آن گذارده شده است .
‏دیواره های ساختمانی صافی به سمت راست این صفحه متصل شده و‏ از کف توسط یک سیستم نگهدارندۀ ‏ آتش به صفحه چسبیده است. این صفحه از پشم و شیشه و ترکیبات آلی آب بندی شده مشتمل شده است و آنچه که برای یک سیستم محافظت کننده از آتش در سطح خارجی نیاز است

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.