تحقیق در مورد صادرات میوه و تره بار

تحقیق در مورد صادرات میوه و تره بار

تحقیق-در-مورد-صادرات-میوه-و-تره-بارلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏صادرات میوه و تره‏‌‏بار
‏امکان سرمایه‏‌‏گذاری برای نوین‏‌‏سازی تولید آنها را
‏فراهم می‏‌‏سازد
‏ 
‏ 
‏ 
‏اشاره؛
‏ تولید و تجارت، دو بازوی قوی توسعه پایدار اقتصادی است که با برنامه‏‌‏ریزی علمی و جامع و با نگاه به رویکردهای جهانی می‏‌‏تواند سرانجامی موفقیت‏‌‏آمیز داشته باشد.
‏مطالعه دقیق روی اقلیم‏‌‏ها، شرایط آب و هوایی، خاک، تجهیزات و فناوری موجود و قابل حصول و استعدادهای نیروی انسانی، زمینه‏‌‏هایی را در فعالیت‏‌‏های اقتصادی پویا و با بازده مناسب پیش رو قرار می‏‌‏دهد که می‏‌‏تواند برای سال‏‌‏ها درآمد ارزی، رشد تولید ملی و اشتغال کافی را تضمین کند.
‏ بخش کشاورزی بدون توجه به مطالعات لازم در خصوص توانمندی‏‌‏ها، استعدادهای بالقوه و بالفعل، روند تقاضای بازارهای جهانی و برنامه‏‌‏ریزی مناسب و جامع نمی‏‌‏تواند به تولید محصولات قابل رقابت در عرصه بین‏‌‏المللی نایل آید و در نهایت ورشکستگی کشاورزان، نابودی این بخش و مهاجرت‏‌‏های بی‏‌‏رویه به شهرها و اشتغال کاذب را به دنبال خواهد داشت. از این رو مطالعه جامع در این زمینه و تدوین برنامه‏‌‏ای همه‏‌‏جانبه برای بهره‏‌‏گیری از مزیت‏‌‏های نسبی موجود و قابل خلق در بخش کشاورزی ضروری است.
‏ در خصوص مزیت‏‌‏های تولید و تجارت محصولات باغی و جالیزی ایران و مشکلات فراروی این بخش، خبرنگار نشریه ‏«‏بررسی‏‌‏های بازرگانی‏»‏ با ‏آقای دکتر حمید برادران شرکا، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طلاطبایی‏ گفت‏‌‏وگویی دارد که با هم می‏‌‏خوانیم.
‏ 
‏ 
‏ 
‏ 
‏ 

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.