تحقیق در مورد روانشناسی لبخند درمانی ۷ ص

تحقیق در مورد روانشناسی لبخند درمانی ۷ ص

تحقیق-در-مورد-روانشناسی-لبخند-درمانی-7-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۷
‏۱
‏لبخند درمانی
‏پس از مطالعه‏‌‏ی چندین کتاب و تحقیق درباره‏‌‏ی خنده و خنده درمانی و رسیدن به این نتیجه علمی و تجربه عملی مَثل معروف‏ ‏( خنده بر هر درد بی‏‌‏درمان دواست )‏ ‏و با بیان مکرر این جمله در بین اقوام، دوستان و همکاران و … دوستی که مثل خودم سخت گرفتار مشکلات روزمره تورم و ترافیک و فشار مالی و روحی و غیره و بود گفت : ای بابا دلت خوشه خنده کجا بود نفست از جای گرمی بلند می‏‌‏شه دل باید خوشی باشه که آدم بتونه بخنده و شادی کنه با این همه مشکلات زمانه و زندگی ماشینی خنده چیه؟!
‏در جوابش گفتم : دوست عزیز من هم مثل تو شاید شدیدتر از تو درگیرم و بقول معروف‏ ‏ ‏«‏ کارم از گریه گذشت بدان می‏‌‏خندم ‏»‏ …
‏در واقع اگر در اوج فشار و ناتوانی و نگرانی کسی بتونه بر مشکلات خندیده و به کمک لبخند درمانی بر مشکلات پیروز شود برنده است.
‏این ‏یک ‏واقعیت‏ است که‏:‏ با خنده فکر آزاد می شود و بهتر می‏‌‏توا‏ن بر هر مشکلی پیروز شد‏ ‏و این را همان بدان بقولی می گویند :
‏آن کس که می‏‌‏گرید یک غم دارد و آنکه می خندد هزار و یک غم …
‏دکتر آندره مورو تحصیل کرده دانشگاه سورین و مونترال کانادا معتقد است : ما باید آگاهانه در جستجوی انگیزه هائی برا ی‏ ‏لبخند زدن و خندیدن در همه ابعاد زندگی خود باشیم. او می گوید‏: ‏«‏ ‏لبخند زدن وخنده باعث استنباط شخصیت گردیده و انرژی‏‌‏های مثبتی که زندگی را لذت‏‌‏بخش و با ارزش تر می‏‌‏کند آزاد می سازد. ‏»

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.