تحقیق در مورد خانه بهبودی سبز خمین

تحقیق در مورد خانه بهبودی سبز خمین

تحقیق-در-مورد-خانه-بهبودی-سبز-خمینلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بسمه تعالی
‏مرکز درمان و بازتوانی تیپ(B‏) مصرف کنندگان مواد مخدر
‏خانه بهبودی و سلامت سبز خمین
‏اینجانب …………………………………………….. فرزند ………………………… شماره شناسنامه …………………….. متولد ……………………………… جهت درمان و بازتوانی خود که مصرف ………………………….. ‏است و مدت تخریب ………………………… می باشد خود را حضور این مرکز معرفی می نمایم و صرفا با تمایل خود برای قطع مصرف اقدام نموده ام بیماری خواص ……………………………….. و متعهد می شوم ۲۱ روز دوره سم زدایی را بدون هیچگونه عذر و بهانه ای بگذرانم و پس از اتمام دوره با هماهنگی معرفی معرف و مسئولین ترخیص خواهم شد.
‏امضاء و اثر انگشت بیمار امضاء و اثر انگشت معرف
‏مخصوص معرف
‏اینجانب ……………………………. نام پدر …………………………….. شماره شناسنامه ……………………………… شماره تلفن ……………………….. آدرس …………………………………….‏……………………………………………………………………………………………………………………………………
‏جهت معرفی بیمار آقای ……………………………….‏……. به این مرکز مراجعه نموده ام و بروز هر گونه مشکلات احتمالی برای بیمار را متعهد می شوم و در صورت رساندن هر گونه خسارت اینجانب جوابگو خواهم بود.
‏رضایت نامه یکی از اعضاء خانواده
‏اینجانب ‏……………………………‏ فرزند ‏……………‏ ش ش ‏……………‏ نسبت با بیمار ‏………………‏ هستم و رضایت کامل در جهت اقامت ۲۱ روزه بیمار خود آقای ‏……………………‏ را دارم و طی این مدت اگر نامبرده دچار مشکلات احتمالی و یا ناراحتی روحی و روانی شود و یا هر گونه اتفاقی برای نامبرده بیفتد به عهده خودمان خواهد بود.
‏لذا مسئولین در قبال بیمار هیچگونه تضمینی نخواهند داشت.
‏امضاء و اثر انگشت

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.