تحقیق در مورد حماسه حجاب در سنگر گوهرشاد ۸ص

تحقیق در مورد حماسه حجاب در سنگر گوهرشاد ۸ص

تحقیق-در-مورد-حماسه-حجاب-در-سنگر-گوهرشاد-8صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏حماسه حجاب در سنگر گوهرشاد
‏عالمان و مشعل داران هدایت و جانشینان انبیا پوشش زن را فرمان خدا و سنتی ‏ارزشمند می دانند و زنان مسلمان حجاب را چتر مصونیت و مایه افتخار و عزت خویش می ‏شناسند.
‏و از سوی دیگر استعمارگران این سنت الهی اسلامی را بزرگترین مانع سر راه خود جهت ‏نفوذ در بلاد اسلامی شناخته از آنگاه که پا به کشورهای اسلامی نهادند این سنت والا ‏و ارزشمند را مورد تهاجم قرار دادند و آشکار و پنهان با حجاب مبارزه کردند. آنان با ‏از بین بردن حجاب، نیمی از امت اسلامی را در کمند وابستگی به سیاست های شیطانی خود ‏گرفتار و زمینه انحراف و استثمار را برای همگی فراهم کردند.
‏در سالهای ۴۶ و ۱۳۴۵ه .ق مطابق ۶ و ۱۳۰۵ ه .ش استعمار پایدار جهت پیاده کردن ‏نقشه های شوم خویش رضاخان را از ایران و آتاتورک را از ترکیه و امان الله خان را از ‏افغانستان به اروپا فرا خواندند و طی یک سفر سیاحتی تفریحی مغز آنان را شستشو دادند ‏و سپس جهت اجرای مقاصد شوم خود آنان را به کشورهای اسلامی برگرداندند تا آرام آرام ‏سنگر حجاب را نابود کنند و بعد هم اهداف شیطانی دیگر خویش را به مرحله اجرا گذارند.
‏آهنگ اسارت زن
‏در راستای آن حرکت استعماری رضاخان در نوروز ‏همان سال روزی به همراه خانواده خویش به شهرستان قم آمد و در جوار حرم ملکوتی فاطمه ‏معصومه(س) در مراسم تحویل سال – نوروز – شرکت نمود. لکن خانواده او و زنان همراه

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.