تحقیق در مورد حسگر اپتوالکترونیک

تحقیق در مورد حسگر اپتوالکترونیک

تحقیق-در-مورد-حسگر-اپتوالکترونیکلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏۶-۵ اهداف ردیابی حسگر اپتوالکترونیک در یک ترکیب
‏ردیابی و موقعیت کامل یک هدف می تواند به موارد دقیق حساس باشد از میان حسگرهای اپتوالکترونیک برای ردیابی کردن یا انعکاس هدف فردی ترکیب است. سیستم یک اپتوالکترونیک اندازه گیری های هم زمان یک موقعیت از بازیابی ۵۰ اهداف در دید ۳۵درجه با دقت mm‏۱/۰ است. سیستم اندازه گیری ۱۰ بار در دومین است. سیستم یک نشانه معلوم از مساحت برای هر هدف است که بیشتر از ۷۵ متر مسیر از آن واحد حسگر است. سیستم حسگر رمزگذاری موقعیت دقت بالا مخصوص نامیده می شود (شیپسی).
‏شیپسی پر در قسمتهای از یکی سازی سیستم و کنترل انعکاس زیاد مثل فاصله زیاد و آنتن و بخشهایی از سکوهای زمینی وجود دارد. آن کاربر خوبی در محل قرار و سیستم های مخفی دارد. کاربرد پایه زمینی شامل تعیین نور و نقطه درست از ۷۰ متری عمق، فاصله، شبکه آنتن می شود.
‏پرتوافکندن شیپسی بازنمایی هرزها توسط مجموعه لیزرها در واحد حسگر است. نمونه کاربرد (شکل ۲۰-۵) پرتوهای اشعه لیزر هر هدفی با ۳۰ پالس درجه آن ۱۰۰ مگاهرتز است. انعکاس روشن از هدف تمرکز بوسیل لنزها و گذشتن از بین پرتوهای شکسته شده از تصویر در طرح وصل شدن شارژ (سی سی دی) و در فتوکاتد از پرتو اشعه کاتدی است. موقعیت زاویه دار از هدف تعیین کردن ساده از موقعیت وصل شدن شارژ و انعکاس آن است.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.