تحقیق در مورد توسعه سیستمها ی کنترل عددی NC

تحقیق در مورد توسعه سیستمها ی کنترل عددی NC

تحقیق-در-مورد-توسعه-سیستمها-ی-کنترل-عددی-ncلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏توسعه سیستمها ی کنترل عددی NC ‏:
‏اولین ماشینی که به سیستم کنترل عددی مجهز شده بود در MIT‏طراحی وتوسعه پیدا کرد . سیستم به کاربرده شده از نوع BREAD- BARD ‏ بوده که به فضای نسبتا زیادی احتیاج داشت این دستگاه از خود مالشین بزرگتر و دارای لامپها ی کاغذی خالی از هوا بود. بهوازات تو سعه کنترل عددی در آمریکا در سایر کشورها مثل اروپا و ژاپن به سرعت توسعه یافت و با وجود این به کارها ی انجام شده بوسیله کمپانیهای E.M.I , ‏و فرانتی در انگلستان به عنوان کارهای اصلی و اختصاصی می توان نگریست .
‏ذکر این نکته قابل توجه است که ساخت ثمپلیت های ( صفحه های راهنما ) دقیق انگیزه مشترک تهیه سیستم ها در آمریکا و اروپا بوده است . تحویل دیگر در زمینه کنترل عددی با طراحی دستگاههای اندازه گیری سیستم مذکور بر اساس روش OIRE FRING ‏ در نظر گرفته شده بود .
‏طراحهای ماشینها ی افزار NC ‏ امروزه به خاطر فاز شدید پیشرفت آنها نیاز به قطعات و اجزای تشکیل دهنده ضریفتر و اصلاح هر چه بیشتر آنها در اینده خواهد داشت . بیشتر ین پیشرفت ها احتمالا ناشی از توجه به این مطلب است که چگونه ماشینهای افزار NC‏ می توانند هر چه کوچکتر و با دقت عمل بیشتر و نیز با سیستمها ی مختلف و یک خط کنترل کامپیوتری عملیات ماشین کاری انجام دهند تعدادی از این سیستمها در آینده بوسیله قطعات و اجزا کوچک تشکیل دهنده که در آنها تعبیه خواهد شد ، نیازهایشانت رذا برطرف خواهند کرد .
‏ظهور ماشینهای ابزار CNC‏:

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.