تحقیق در مورد تعمیر ونگه داری سازه ها

تحقیق در مورد تعمیر ونگه داری سازه ها

تحقیق-در-مورد-تعمیر-ونگه-داری-سازه-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏تعمیر ونگه داری سازه ها
‏یکی ازمراحل فرایند ترمیم و نگهداری سازه ها، تشخیص و ‏ارزیابی محل وابعاد خرابی و ترک خوردگی قبل از تعمیر و اصلاح آن می با شد . لیکن ‏زمانی که خرابی سازه کوچک بوده و یا در درون سیستم قرار دارد ، تشخیص و مکان یابی ‏آن با چشم غیر مسلح غیر ممکن بوده و می بایست از روشها و ابزار الات خاصی بهره ‏گرفت. یک روش سودمند و دقیق برای ارزیابی غیر مخرب سازه ها، کنترل ارتعا ‏شی(VIBRATION MONITORING ) ‏است . این روش بر این عقیده بنا نهاده شده ا ست که وقوع ‏خرابی دریک سیستم سازه ای ،منجر به تغییر در خواص وپاسخ دینامیکی ان سازه خواهد شد .
‏این تحقیق به منظور بررسی پاسخ یک عضو معیوب بتن آرمه به تحریک دینامیکی و به ‏دنبال آن شناسایی و مکان یابی عیوب و خرابی احتمالی در آن ا ست. مطالعه به صورت ‏عددی بوده و نرم افزار اجزاء محدود (COSMOS/M ) ‏با قا بلییت هایی از جمله آ نالیز ‏مودال و تصادفی در حوزه فرکانس بکار گرفته شده است .مدل بررسی شده یک تیر کنسولی ‏بوده و خرابیهای شبیه سازی شده نیز به صورت ترک منفرد عرضی ،بوسیله جدایش ما بین ‏المانهای بتن ایجاد شده است .
‏نمونه جهت تحلیل در حوزه فرکانس ،توسط یک بار ‏منفرد با مشخصات نویز سفید و در موقعیت انتهای ازاد تحریک شده و در این حالت پاسخ ‏سیستم ،در نقاطی به فواصل یکسان در طول نمونه برداشت گردیده است . از این تحلیل ها

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.