تحقیق در مورد تعریف اصلی کامپیوتر

تحقیق در مورد تعریف اصلی کامپیوتر

تحقیق-در-مورد-تعریف-اصلی-کامپیوترلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏۱
‏تعریف کامپیوتر
‏کامپیوتر وسیله ای الکترومکانیکی است که با توجه به نیاز انسان قابل برنامه ریزی می باشد وتوانایی انجام محاسبه ونگهداری نتایج محاسبه را در اختیار دارد.
‏سعی انسان در ساخت و برنامه ریزی کامپیوتر همواره براین بوده تا بتواند وسیله ای همانند خود بلکه با دقت بیشتر وسریعتر بسازد.
‏طبقه‏ بندی کامپیوترها از لحاظ قدرت پردازش
‏- ابر کامپیوترها
‏اصطلاحی‏ است که به سریع ترین وقدرتمندترین وبزرگترین و گران ترین کامپیوترهای جهان اطلاق می شود .شرکتهای سازنده این نوع کامپیوتر هادر جهان انگشت شمارند و تعداد معدئدی ابر کامپیوتردر سراسر جهان نصب شده استکه بیشتر در امور فضایی ودفاعی وپروژه های عظیم عملی و تح‏قیقاتی‏ مورد استفاده قرار می گیرند .چنین کامپیوترهایی برای کار کردن به چند صد کیلو وات برق نیاز دارند.
‏- کامپیوترهای بزرگ
‏این‏ نوع کامیوترها اغلب در شرکتهای بزرگ تجاری و واحدهای دولتی نظیروزارتخانهها ونیز دانشگاهایی که در انها تنوع کارها وحجم اطلاعات برای پردازش بسیار زیاد است مورد بهرهب داری قرار می گیرند همچنین کامپیوتر های بزرگ این امکان را فراهم می اورند که هزاران نفربه طو‏ر
‏هم‏ زمان به انها متصل شده و چندین برنامه مختلف رااجراکنند.
‏- کامپیوتر های کوچک
‏این‏ کامپیوترها در بسیاری از مراکز تجاری ودولتی ودانشگاهی که حجم اطلاعات برای پردازش و تنوع کارهای انها متوسط است به کار می روند.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.