تحقیق در مورد بازاریابی گوشت طیور

تحقیق در مورد بازاریابی گوشت طیور

تحقیق-در-مورد-بازاریابی-گوشت-طیورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏بازاریابی گوشت طیور
‏کسی که در کار مرغداری به درآمد می اندیشد، باید قبل از پایه گذاری آن، مسائل بازار و بازار یابی را در رابطه با‏ امکانات ایستگاه یا فارم در مد نظر داشته و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد تا به محض حصول اطمینان از با صرفه بودن کار به طرح ریزی و احداث مؤسسه جوجه کشی یا مرغداری و یا کشتارگاه‏ی مورد انتظار اقدام نماید.
‏در شرائط فعلی ( در کشور ما) غالباً تخم مرغ و نیمچه های گوشتی تولیدی را بدون اینکه کاری بر روی آنها انجام گیرد از طریق واسطه ها به مصرف کنندگان تحویل داده و یا در اختیار مرغ فروشیها می گذارند‏. در این حالت مسلماً تولید کننده باید به سود مختصری راضی ‏باشد چون، واسطه ها می خواهند سود ببرند.
‏در مرغداریهایی که در نزدیکی بازار فروش متمرکزند،مقرون به صرفه ان است که خود تولید کننده‏ گوشت و تخم مرغ را مستقیماً در اختیار متقاضیان خصوصی منازل و یا مصرف کنندگان عمده (مانند رستورانها و بیمارستانها) قرار دهد.
‏البته بازار یابی بوسیله خود تولید کننده وجود انبارهای ویژه و وسایل حمل و نقل مخصوصی را ضروری می سازد. بالاخص سرمایه گذاری برای ذبح زیاد بوده و نسبت به ظرفیت مؤسسه (تعداد طیور)‏ سردخانه ها و وسایل حمل تغییر می یابد.
‏ حمل و نقل:
‏علاوه بر مسایل ژنتیکی،بهداشتی وسایر فاکتورها کیفیت گوشت به انجام اعمالی که قبل از کشتار بر روی مرغها صورت می گیرد ‏(جمع آوری و انتقال به قفس ها بار زدن و حمل آنها به کشتارگاه) بستگی دارد. هرگاه یک یا چند و یا تمام این مراحل به آرامی و دقت صورت گیرد به همان نسبت کیفیت گوشت کمتر در جهت نامرغوبتر شدن ان تغییر می کند. استرس ناشی از این اعمال سبب کاهش وزن و مقاومت در مقابل آلودگی ها می شود و گاهی مرگ را نیز به ارمغان دارد.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.