تحقیق در مورد انواع دقت ۱۲ص

تحقیق در مورد انواع دقت ۱۲ص

تحقیق-در-مورد-انواع-دقت-12صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏دقت یک موضوع اصلی مورد علاقه برای روان شناسان و محققان رفتار حرکتی است . صد ‏ ‏سال پیش ویلیام جونز ۱۸۹۰ یکی از اولین و مشهور ترین روان شناسان تجربی می نویسد:‏
‏هر کس‏ی‏ میداند که دقت چیست. این تعیین موقعیت به وسیله تفکر به روشی روشن و واضح در اهداف ممکن‏ ‏پشت سر هم یا تربیت تفکر می باشد‏. تمرکز کردن و چیزی را کانون توجه قراردادن از روی آگاهی به عنوان اصول اصلی هستند.
‏این از بعضی چیزها به منظور این که به طور مؤثر با دیگران همراه باشیم به وجود می‏ ‏آید.
‏انواع دقت‏ ‏:
‏اما آیا هر کس‏ی‏ میداند توجه و دقت چیست؟همانط‏ور‏که نورمن (۱۹۷۶) و ‏م‏وری(۱۹۷۰)اشاره کرده اند. تعاریف متفاوتی از دقت وجود دارد و مردم از این اصطلاح در روشهای گوناگونی استفاده میکنند .به هر حال خصوصی‏ا‏تی از این پدیده وجود دارد که دارای ‏اهمیت می باشند.
‏ی‏کی از این ها مفهوم دقت است که محدود می باشد: ما میتوانیم فقط به یک چیز در یک زمان توجه نماییم یا در یک زمان یک چیز را مورد تفکر قرار دهیم . در اصطلاح رفتار حرکتی ما قوی‏اً‏ محدود به تعدادی از چیزها هستیم که در یک زمان ارائه شده میتوانیم انجام دهیم. اگر چه بعضی ظرفیت ها ‏می‏ ‏توانند‏ بر این‏ ‏پیشی بگیرد.اگر فعالیت زیادی صورت گیرد.
‏خ‏صوصیت مهم دیگر این است که دقت حالت انتخابی دارد:ما میتوانیم بر روی یک چیزیا چیز دیگری تمرکز کنیم این مفاهیم م‏تفاوت که برای توضیح دقت استفاده میشوند در بخش بعد به طور خلاصه مورد بررسی قرار میگیرد.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.