خرید و معرفی ۵۰ مدل کیف دستی و اداری مردانه پرفروش

خرید کیف دستی مردانه پرفروش

یکی از سخت ترین انتخاب ها برای یک استایل کامل ، انتخاب کیف مناسب است. البته ، شما بارها درگیر این مشکل مهم شده اید ، سبک شما کامل به نظر می رسد ، اما در واقع یک اشکال بزرگ دارد و حل این مشکل چندان آسان نیست ، اما با در نظر گرفتن برخی عوامل مهم ، می توان این مشکل را برطرف کرد کمی راحت تر برای انتخاب کیف مناسب باید به ۳ نکته توجه کنید: ۱: سبک و استایل جلد ۲- رنگ و جنس ۳- فرم بدن و بدن

۱– سبک و استایل جلد


به عنوان اولین قدم ، باید به سبک لباس شخصی خود و همچنین موقعیت و موقعیتی که قرار است باشید توجه کنید.

۲- رنگ و جنس


در مرحله بعد ، ما باید به تن رنگ سبک خود توجه کنیم ، ما باید انتخابی سازگار با سایر موارد را نه تنها از نظر رنگ بلکه از نظر مواد نیز داشته باشیم.

کیف دستی مردانه دیجی کالا

خرید انواع مدل های زیبای کیف چرم، اداری، دستی و دوشی مردانه – دیجی کالا
کیف چرمی – خرید انواع کیف پول، دوشی و اداری مردانه و زنانه

سعی کنید از رنگ های خنثی مانند مشکی ، خاکستری و کرم متناسب با همه لباس هایتان استفاده کنید و از تثبیت رنگ و جنس کیف و کفش و گاهی کمربند خودداری کنید.

خرید کیف دستی مردانه

۳– اندام ها و فرم بدن


آخرین مرحله در انتخاب کیف مناسب ممکن است بی ربط به نظر برسد ، اما اگر به آن توجه نکنیم ، موارد دیگر تأثیر چندانی نخواهد داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف می تواند کوتاه یا بلند و چاق یا نازک به نظر برسد.

اگر لاغر هستید ، کیف های فوق العاده بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا مطمئناً پشت کیف پنهان خواهید شد
و اگر اندامی بزرگ دارید ، بهتر است از کیسه های بسیار کوچک استفاده نکنید زیرا این کیف ها به هیچ وجه دیده نخواهند شد ، همچنین بهتر است از کیف های بسیار بزرگ استفاده نکنید زیرا آنها نیز شما را بزرگتر نشان می دهند ، کیف های متوسط ​​استفاده کنید.

خرید کیف دستی مردانه


برای بلندتر نشان دادن کیف های متوسط ​​و کوچک با بندهای بلند.
اگر قد بلندی دارید ، می توانید از هر کیفی استفاده کنید ، اما توصیه می کنیم از کیف های کوچک خودداری کنید.
ممکن است این مقاله برای شما مفید باشد: اندام های گلابی شکل و تکنیک های زیبا

شاید برای شما این سال پیش آمده باشد که با توجه به این ۳ اصل مهم ، چگونه کیف مناسبی را برای استایل خود انتخاب کنید؟ من اینطور به شما جواب می دهم

انواع کیف های زنانه را بشناسید


کیسه
کیف های بدون بند به گونه ای هستند که یا باید آنها را در آغوش بگیرید ، یا با پنجه نگه دارید ، یا مانند یک کتاب کنار بگذارید! این نسل جدیدی از کیف ها است که نسبتاً محبوب هستند و می توانند در هر سبکی استفاده شوند ، اما باید در انتخاب رنگ و اندازه دقت کنید.

نحوه نگهداری این کیف ها بسیار مهم است ، همچنین بهتر است نحوه استفاده از این کیف ها در سبک های مختلف را بررسی کرده و تمرین کنید که آنها را چندین بار جلوی آینه با ست هایی که می خواهید نگه دارید. همچنین ، قبل از انتخاب این کیف ها ، باید به مشکلات استفاده از آنها توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید روسری خود را کنار بگذارید ، متوجه خواهید شد که چقدر سخت است! این کیف ها به طور کلی برای افرادی با سبک مرتب و اتوکشی مزاحم هستند زیرا بند و دسته ندارند.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *