درمان خشکی و ترک پوست در پاییز با سیب+راهکاری سنتی برای درمان

درمان خشکی و ترک پوست در پاییز با سیب

 

درمان خشکی و ترک پوست در پاییز با سیب

 

سیب ناراحتی‌های مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند

استفاده از سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند

سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند.

درمان پوست خشک ، درمان خشکی دست و پا ، چروک و ترک خوردگی 

سیب یکی از بهترین میوه‌هایی است که برای شاداب نگه داشتن بدن و بالابردن توان بدن برای مقابله با حملات ویروس‌ها و میکروب‌ها موثر بوده لذا مصرف آن برای همه سنین توصیه می‌شود، همچنین استفاده از سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند.

همچنین وجود املاحی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم در سیب درد مفاصل را برطرف کرده و استخوان‌های بدن را محکم می‌کند؛ از طرفی از دیگر فواید این ماده مهم و اساسی این است که باکتری‌های موجود بین لثه و دندان را از بین می‌برد و به گفته پزشکان می‌تواند نقش مسواک را نیز ایفا کند؛ همچنین جویدن سیب موجب تقویت عضلات فک می‌شود.

از دیگر فواید سیب می‌توان به درمان سرماخوردگی و کشتن میکروب‌های موجود در بدن اشاره کرد؛ از طرفی به دلیل وجود فیبر بالا در سیب، این ماده در هضم غذا نیز بسیار موثر است و از نفخ شکم جلوگیری می‌‌کند؛ همچنین جلوگیری از چاقی، درمان زخم دهان، خارج کردن حرارت اضافی از بدن، رفع گرفتگی صدا و درمان التهاب کلیه از دیگر فواید مصرف سیب است.

قابل ذکر است؛ موارد ذکر شده تنها بخشی از فواید این میوه اساسی و موثر در بدن است لذا چه در طب نوین و چه در طب سنتی مصرف آن برای همه افراد توصیه شده چرا که مصرف سیب بدن را از هجوم میکروب‌ها بیمه می‌کند.

منبع :ana.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.