تحقیق در مورد پوست خزندگان ۲۱ ص

تحقیق در مورد پوست خزندگان ۲۱ ص

تحقیق-در-مورد-پوست-خزندگان-21-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏پوست خزندگان
‏پوست خزندگان ، اجبار بیشتری را به موجود خاکی منعکس می کند. لایه خارجی پوست ضخیم است. بدون غده و مشخص شده در میزان کراتین شده، در مارها و لاک پشت ها، لاک ها در لا‏ک پشت ها، و تغ تغ کردن در مارها،‏ و پنجه ها، نشان ها و خارها و تیغ ها بر روی بیشتر خزندگان دیگر. این لایه ضخیم و کراتینی شده، مقاومت می کند در برابر سایش، مانع آبزدایی می شود و حفاظت می کند مانند یک زره مناسب. در طول پوست اندازی یا مو ریز پوست خیلی خزندگان، لایه خارجی پیر، جدا می شود از پوست خارجی جدید. پخش مایع بین لایه ها به این جداسازی کمک می کند.
‏پوست پرندگان
‏پوست پرندگان ‏به طور نم‏و‏نه خیلی از ویژگی های خزندگان را نشان می دهد بدون غدد پوستی. بیشتر بدن پرندگان، پوست خارجی معمولاً نازک است و فقط به اندازه ۲ یا ۳ لایه سلولی ضخامت دارد. به راستی، واژه ‏«‏ پوست نازکان ‏»‏ گاهی اوقات که به کار می رود برای انسان ها، واقعی است زمانی که به کار می رود برای پرندگان‏. لایه خارجی کراتینی شده اغلب خیلی نرم است. بیشتر بخش های حساس پوست خارجی پرها هستند. پرها مشتق شده اند از میزان های نیاکان خزندگان و خیلی پیچیده هستند از تمام مشتقات لایه ای مهره داران.
‏پوست میانی پرندگان در ساختار مشابه است با خزندگان و شامل رگهای خونی و‏ لنفاوی ‏است، عصب ه‏ا، و اندم های حسی مشتق شده پوست خارجی است. فضاهای هوایی که بخشی از سیستم تنفسی مرغهاست، به درون پوست میانی گسترش می یابد. این فضاهای هوا، درگیرند با تنظیم دما. جمع شدن پرها و عملکرد نرمال آنها، یک نظم پیچیده غیر قابل باور است از فیبرهای ماهیچه های صافی که حالت پرها را کنترل می کنند.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.