تحقیق در مورد راه های مقابله با افسردگی

تحقیق در مورد راه های مقابله با افسردگی

تحقیق-در-مورد-راه-های-مقابله-با-افسردگیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ر‏اه های مقابله با افسردگی
‏لطفا دقت کنید که دستورالعمل های زیر را تحت هیچ شرایطی نباید بدون نظر ‏درمانگر با صلا حیتی به کار گرفت. انجام هر یک از موارد زیر بدون کمک ‏تخصصی یک روانشناس بالینی ممکن است سودی برای شما نداشته باشد و به دلیل ‏ماهیت افسردگی که قسمت عمده آن اعوجاج در تفکر است شاید نتوانید آنها را ‏به درستی به کار گیرید.
▪ ‏اگر افسرده اید قبل از هر اقدامی باید بدانید «بدون آن که متوجه باشید» ‏نه تنها به صورت منفی فکر می کنید بلکه به شیوه ای سوگیرانه فکر می کنید. ‏به عبارت بهتر این شما نیستید که تفکر سوگیرانه دارید بلکه این افکار ‏شماست که نسبت به شما سوگیری دارد و به شیوه ای دلبخواه هدایتتان می کند. ‏قبل از هر چیز بدانید که این افسردگی شماست که از شما می خواهد به موسیقی ‏غم انگیز گوش دهید، به دیدن تئاترهای حزن آور بروید، داستان های تلخ ‏پیرامون هستی بخوانید و حتی داستان ها و عبارت های غم انگیز بگویید.
▪ ‏تا می توانید فعال تر شوید. افسردگی یک دور باطل است. نیروی شما را از ‏لحاظ روانی و جسمی کاهش می دهد. هر چیزی سخت و بزرگ جلوه می کند. به زودی ‏خسته می شوید. افسردگی باعث می شود کمتر به کار و فعالیت مثبت بپردازید. ‏کم کار می کنید و بعد خود را ملامت می کنید که تن به کار نمی دهید. در

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.