کلیپ وقتی گاو ماده عصبانی می شود…..

حمله گاو عصبانی

در این کلیپ ببینید که چطوری این گاو ماده عصبانی می شود و لگد محکمی به سر این شخص می زند.

خصوصیات گاوها

گاوها ترجیح می دهند روزهای خود را صرف چرای مراقبت از جوان خود کنند یا در چمنزارها چرت بزنند ، و بیشتر گاوها تجربه قابل توجهی با کشاورزان و انسانهای دیگر دارند و احتمالاً حمله نمی کنند مگر اینکه احساس خطر کنند. گاو نرها گاهی اوقات می توانند تهاجمی عمل کنند ، اما حتی این امر بعید است مگر اینکه در یک مرتع گوشه گیر و شگفت زده شوند.

گاوهای بزرگسالی

گاوهای بزرگسالی می توانند تقریباً شش فوت بلند باشند و وزن آنها بیش از ۱۰۰۰ پوند است. به علاوه آنها ممکن است شاخ و حلقه تیز داشته باشند. گاوها ، به ویژه نرها ، می توانند به عنوان افراد پرخاشگر شوند ، اما از آنجایی که این حیوانات گله هستند ، اغلب به صورت گروهی با آنها روبرو می شوند. بیشتر موارد صدمه زدن به کوهنوردان در اثر گاوها در شرایطی اتفاق می افتد که کوهنورد به طور نامنظم رفتار می کند یا از طریق ترس تهاجمی می شود.

برای اینکه از گاو ، گول زدن یا لگد زدن توسط گاو خودداری کنید ، در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام مواجهه با گاوها باید به خاطر بسپارید ، به خصوص اگر پرخاشگر شوند. سگ ها را همیشه کنترل کنید. گاو غالباً نسبت به سگ تعقیب کننده پرخاشگر می شود و وقتی سگ به صاحب خود بازگردد ، یک گاو یا گروهی از گاوها ممکن است به سمت سگ و صاحب سوار شوند. سگها غالباً درگیر حوادث تهاجمی گاو هستند.

اگر گاوها شما را شارژ می کنند زیرا به سگ شما واکنش نشان می دهند ، اجازه دهید سگ برود تا شما بتوانید به امنیت خود برسید. سگ تقریباً مطمئناً می تواند از خودش مراقبت کند. در صورت امکان از راه رفتن مستقیم از طریق گله گاوها خودداری کنید ، اما اگر باید از طریق آنها قدم بزنید ، در مسیر راهپیمایی مستقر باشید. موج های آرام پیاده روی موج به سمت گاوهایی که در یک دنباله قرار دارند و با صدای معمولی صحبت می کنند تا آنها را ترغیب کند تا از مسیر شما خارج شوند. به آرامی حرکت کنید ، آرام باشید و معتبرانه اما صلح آمیز عمل کنید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.