بررسی تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر یادگیری املای کلمات زبان انگلیسی در کودکان ایرانی
بررسی تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر یادگیری املای کلمات زبان انگلیسی در کودکان ایرانی
چکیده
پژوهش حاضر به بررسی تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان ایرانی پرداخته است. به این منظور، ۶۷ زبان آموز با میانگین سنی ۵/۹ سال که در بخش کودکان کانون زبان ایران شعبهی شیراز مشغول به یادگیری زبان انگلیسی بودند در این مطالعه شرکت کردند. زبان آموزان در دو کلاس جداگانه حضور داشتند. یکی از کلاسها به صورت تصادفی به گروه آزمودنی اختصاص یافت که در آن زبان آموزان با بازی آموزشی…