مبنا و لوازم فلسفی آثار حاضرآمادۀ مارسل دوشان-آزاده سید صالحی
مبنا و لوازم فلسفی آثار حاضرآمادۀ مارسل دوشان-آزاده سید صالحی چکیده در این پایان نامه سعی شده است با توجه به اهمیت آثار حاضرآمادهی مارسل دوشان در زمینهی هنر…
مبنا و لوازم فلسفی آثار حاضرآمادۀ مارسل دوشان-آزاده سید صالحی چکیده در این پایان نامه سعی شده است با توجه به اهمیت آثار حاضرآمادهی مارسل دوشان در زمینهی هنر…
رابطه بین ارزشگذاری سهام به روش های جریان نقدی آزاد، درآمد باقی مانده، رشد درآمد ها و قیمت بازار چکیدهقیمت سهام تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر می کند که به…
بررسی موانع استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دستگاههای اجرایی استان سمنان فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده……………………………………………………………………………………………………. ۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱٫۱- مقدمه ۲ ۱٫۲- بیان مساله ۳ ۱٫۳- اهمیت…
موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایرانword چکیده در بازاریابی امروز، هزینه از دست دادن یک مشتری برابر است با از دست دادن منافع خدماتی که آن مشتری در…
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگونWORD -1 مقدمهامروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانکها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش…
بررسی رابطه بین مولفه های کیفیت زندگی کاری با رفتار ضد بهره ور کارکنان بانک ملت استان اردبیل فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………………..۱ فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱…
ارتباط بین آگاهی مدیران از وظایف مدیریت و نحوه تصمیم گیری آنها از دید کارکنان در مدارس شهر سیرجان WORD چکیده……………………….۱ مقدمه …………………………………..۵ بیان مساله …………………………..۶ اهداف تحقیق…………………….۱۱ سوالات تحقیق………………………….۱ رضیه…
ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران)WORD چکیده فارسی :این تحقیق به دنبال استخراج مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژی های توسعه برند…
بارائه مدل بهینه رای اگزیم بانک ایران فهرست مطالبعنوان …………………………………………………………………………………………………. شمارهصفحه چکیده ……………………………………………………………………………………………………………. ۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. ۲ فصل اول (کلیات تحقیق و اهمیت موضوع)……………………………………………………………….. ۴ ۱-۱-مقدمه………………………………………………………………………………………………………. ۵ ۱-۲-بیان و اهمیت… جزئیات…
اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان) فهرستعنوان………………. صفحه ۱-۲)بیان مسئله. ۴ ۱-۳)اهمیت و ضرورت تحقیق.. ۷…