توضیحات
بازاریابی محتوا
ما در زمانی زندگی می کنیم که مردم از Google سوال می کنند. مثلاً خودتان ؛ آخرین موضوعی که در Google جستجو کردید چه بود؟ شما ممکن است عبارت “دوره بازاریابی محتوا” را جستجو کرده باشید و به این صفحه آمده باشید.
از آنجا که Google مرجع تمام سوالات است ، مارک برنده نام تجاری است که سوالات مشتریان و مخاطبان آنها را تشخیص داده و پاسخ های صحیح را از قبل آماده می کند. ما این محتوا را بازاریابی می نامیم.
این کارگاه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است!
در این کارگاه قصد ندارم در مورد چیزهایی صحبت کنم که با یک جستجوی ساده در گوگل می توان پیدا کرد! این کارگاه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و من قصد دارم مشاهدات خود را در مورد بازار محتوا در قالب یک مدل هشت مرحله ای به اشتراک بگذارم.
قسمت هایی از این آموزش را در پایین می بینید
من آن را “نقشه راه بازاریابی محتوا” می نامم. این بدان معناست که ما یک جاده پر پیچ و خم خواهیم داشت. ما قطب نما در دست خود داریم تا گم نشویم و راه خود را گم نکنیم.
در این کارگاه ، ما با هم می نویسیم ، با هم تمرین می کنیم ، اشتباهات را با هم برطرف می کنیم ، با هم برطرف می کنیم و نوشتن تجارت را با هم تجربه می کنیم تا زمانی که آن را یاد بگیریم. محتوا ، محتوای محتوا ، محتوای محتوا ، ایجاد محتوا ، انتشار محتوا ، ارزیابی محتوا ، محتوای محتوا و … بخشهایی از این دوره ۱۵ ساعته است.