25% تخفیف!

دانلود آموزش دوره ۱۵ ساعته بازاریابی محتوایی

قیمت اصلی تومان800,000 بود.قیمت فعلی تومان600,000 است.

توضیحات

بازاریابی محتوا
ما در زمانی زندگی می کنیم که مردم از Google سوال می کنند. مثلاً خودتان ؛ آخرین موضوعی که در Google جستجو کردید چه بود؟ شما ممکن است عبارت “دوره بازاریابی محتوا” را جستجو کرده باشید و به این صفحه آمده باشید.

از آنجا که Google مرجع تمام سوالات است ، مارک برنده نام تجاری است که سوالات مشتریان و مخاطبان آنها را تشخیص داده و پاسخ های صحیح را از قبل آماده می کند. ما این محتوا را بازاریابی می نامیم.

این کارگاه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است!


در این کارگاه قصد ندارم در مورد چیزهایی صحبت کنم که با یک جستجوی ساده در گوگل می توان پیدا کرد! این کارگاه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و من قصد دارم مشاهدات خود را در مورد بازار محتوا در قالب یک مدل هشت مرحله ای به اشتراک بگذارم.

قسمت هایی از این آموزش را در پایین می بینید

من آن را “نقشه راه بازاریابی محتوا” می نامم. این بدان معناست که ما یک جاده پر پیچ و خم خواهیم داشت. ما قطب نما در دست خود داریم تا گم نشویم و راه خود را گم نکنیم.

در این کارگاه ، ما با هم می نویسیم ، با هم تمرین می کنیم ، اشتباهات را با هم برطرف می کنیم ، با هم برطرف می کنیم و نوشتن تجارت را با هم تجربه می کنیم تا زمانی که آن را یاد بگیریم. محتوا ، محتوای محتوا ، محتوای محتوا ، ایجاد محتوا ، انتشار محتوا ، ارزیابی محتوا ، محتوای محتوا و … بخشهایی از این دوره ۱۵ ساعته است.

عناوین مورد بحث در این کارگاه 

تعیین اهداف محتوایی

 هدف‌گذاری درست با SMARTER

 مخاطب شناسی

پرسونا

چک‌لیست پرسونا

نمونه پرسونا

چرخه موفقیت محتوا

تجمیع محتوا (Content Curation)

خلق محتوا با  UGC

انواع محتوا از دیدگاه مخاطب

انواع محتوا از دیدگاه کسب‌و‌کار

بریف محتوایی معرفی

انواع قالب‌های تولید محتوا

فرم و ریخت در بلاگ‌نویسی

ساختار پنج بخشی مقالات بلاگ (تیتر، لید، مقدمه، بدنه، جمع‌بندی)

چرا محتوای ویدئویی مهمه؟

ویژگی‌های محتوای ویدئویی اثربخش

تدوین سناریو

فاکتورهای مهم در جذابیت ویدئو

 انتشار محتوا در سایت، اینستاگرام، لینکدین

بازآفرینی، بازنشر، بازیافت محتوا

ساخت درخت محتوا

بازاریابی محتوایی چیست؟

تفاوت بازاریابی محتوایی و تبلیغات چرا بازاریابی محتوایی؟

 آخرین وضعیت بازاریابی محتوایی کشور

باورهای غلط مدیران

معرفی مدل ۸ مرحله‌ای بازاریابی محتوایی

داستان‌سرایی چیست؟

  چرا برند به داستان نیاز دارد؟

 دایره طلایی داستان

چک‌لیست داستان‌سرایی

 لایه‌های روایی

بوم کسب‌وکار در برابر بوم داستان

 طراحی دنیای داستانی مشارکتی

شیوه‌های استفاده از ساختارهای دراماتیک مرسوم سه‌پرده‌ای، سفر قهرمان و حلقه‌ی روایت برای ایجاد محتوای داستان‌محور

معرفی تکنیک‌های بازاریابی محتوایی داستان‌محور

و…….