20% تخفیف!

دانلود آموزش نوسان گیری حرفه ای

قیمت اصلی تومان250,000 بود.قیمت فعلی تومان200,000 است.

توضیحات

نوسان گیری حرفه ای

آموزش نوسان گیری حرفه ای

نوسان ‌گیری در بورس یک نوع استراتژی معاملاتی محسوب می ‌شود که به دنبال استفاده از تغییرات سریع قیمت ها است. کسب سود از این نوع معاملات، عمدتا روش دشواری است ولی به دلیل جذابیت آن و ایجاد هیجان برای کسب سریع سود، طیف وسیعی از معامله گران در بازار سرمایه به دنبال این روش برای کسب بازدهی هستند. دو مساله مهم برای موفقیت در این معاملات عبارتند از: شناسایی سهام مناسب جهت نوسان ‌گیری و تعیین نقطه مناسب جهت خرید و فروش. در این استراتژی، بایستی معامله‌ گر گوش به زنگ و آماده نوسان‌ گیری از اصلاح و بازگشت روند براساس روانشناسی رفتار معامله‌ گران، نمودار سهم، حجم معاملات و سفارش ها و نهایتا روند چرخش نقدینگی باشد.

قسمت هایی از این فایل در ویدیوی زیر

*

*
نوسان گیری حرفه ای

نوسان ‌گیری در بورس یک نوع استراتژی معاملاتی محسوب می ‌شود که به دنبال استفاده از تغییرات سریع قیمت ها است. کسب سود از این نوع معاملات، عمدتا روش دشواری است ولی به دلیل جذابیت آن و ایجاد هیجان برای کسب سریع سود، طیف وسیعی از معامله گران در بازار سرمایه به دنبال این روش برای کسب بازدهی هستند.

دو مساله مهم برای موفقیت در این معاملات عبارتند از: شناسایی سهام مناسب جهت نوسان ‌گیری و تعیین نقطه مناسب جهت خرید و فروش. در این استراتژی، بایستی معامله‌ گر گوش به زنگ و آماده نوسان‌ گیری از اصلاح و بازگشت روند براساس روانشناسی رفتار معامله‌ گران، نمودار سهم، حجم معاملات و سفارش ها و نهایتا روند چرخش نقدینگی باشد.

در این فرادرس ابتدا قواعد نوسان گیری در بورس و پارامترهای لازم برای شناسایی سهام نوسانی مطرح شده است. در ادامه آموزش، مهم ترین ابزار قابل استفاده برای نوسان گیری در بورس، شامل: تابلوخوانی و روانشناسی رفتار معامله گران، استفاده از ابزار استوکاستیک (Stochastic) و الگوهای کندل استیک (Candlestick Pattern)، بررسی کراس مووینگ اوریج ها (Moving Average) و خرید از صف فروش در سطوح فیبوناچی ارائه شده است