57% تخفیف!

دانلود پکیج سبک زندگی حرفه ای پیشرفته+سمینار تکنیک‌های تغییر و تحول در زندگی

تومان299,000

توضیحات

سبک زندگی

سبک زندگی سالم چگونه است؟

آیا می دانید چه کارهایی باید انجام دهید تا نهایت لذت از زندگی ببرید؟

آیا می دانید چرا بعضی افراد در زندگی شکست می خورند؟

و………..

اگر می خواهید یک زندگی بکنید که دیگران به حال شما حسرت بخورند این پکیج حرفه ای را از ندهید در ادامه با خصوصیات بیشتر این پکیج آشنا می شوید.

با استفاده از آموزش‌های این پکیج نتایج فوق العاده از جمله خلق ثروت، موفقیت‌های عالی تحصیلی و رتبه‌های بالای کنکور، افزایش تمرکز، بهبود روابط زناشویی، تربیت فرزندان عالی، درمان بیماری‌ها، کسب مدال المپیک جهانی و کشوری، رهایی از فقر، بدست آوردن آرامش درونی و خواب آرام، خودشناسی، خرید منزل و خودرو، راه اندازی کسب و کار، رهایی از افکار منفی، تقویت اعتماد به نفس و… را رقم زده‌اند.

قسمت های از این پکیج حرفه ای

*
*
*

*
*
*
حتماً شما هم در بسیاری از مقالات سلامتی خوانده اید که برای سالم زیستن و داشتن عمر طولانی تر باید سبک زندگی تان را تغییر دهید. اما این سبک زندگی جدید چیست؟

زندگی سالم

روش ها و شیوه های رسیدن به زندگی سالم به شما کمک خواهد کرد که در مسیر زندگی با نشاط و آرامش بیشتری حرکت کنید و زندگی فردی و اجتماعی موفق را سپری کنید.
*

*

برای مبارزه با ناامیدی چه کاری باید انجام دهم؟

دوست دیگری پرسیده بود: چگونه می توانم شکست های خودم را به پیروزی تبدیل کنم؟

تبدیل شکست به موفقیت

همینطور سوالی دیگری در رابطه با کنترل ذهن و یا موفقیت های ذهنی و امثال این موارد را مشاهده کردم.

اما موردی که توجه من را به خود جلب کرد این بود که دوستی پرسیده بود: استاد من چطور می توانم اضطراب، دلهره و ترس خود را کنترل کنم تا به بهترین نحو بتوانم زندگی همراه با شکست خود را به پیروزی تبدیل کنم تا در عین حال بتوانم از طریق این پیروزی به درآمد رسیده و اهداف و رویاهای خود را دنبال کنم؟

بله دوست من، اینجا بود که به فکر فرو رفتم، با خود گفتم چطور به دوستانی که مشکلات متعددی دارند، یاری رسانم؟ بنابراین تصمیم گرفتم یک پکیج کامل از تمامی موضوعاتی که می تواند به دوستان فارسی زبانم کمک کند، تا راه و روش زندگی خود را تغییر داده و به سمت موفقیت پیش بروند، تهیه کنم.

به همین منظور همه موضوعات و نکاتی که ممکن است مشکل اغلب شما دوستان باشد را در یک پکیج کامل ارائه کرده تا با مشاهده و مطالعه آن به خوبی بتوانید در بهبود شرایط خود گام بردارید. توجه داشته باشید که با مشاهده این پکیج شما می توانید تمامی نکات مربوط به بهبود شخصیت خود، رهایی از ترس ها و نا امیدی ها، کلیدهای روابط عاطفی، رسیدن به رویاها و آرزوها، دوری از حسد و بدبینی و امثال این موارد را آموزش دیده و در زندگی خود اجرا کنید، و به نتایج مطلوب آن دست پیدا کنید.

حال تصور کنید اگر تمامی این نکات را بدانید و بتوانید به درستی آن ها را اجرا نمائید، چقدر در زندگی شما موثر است و چقدر می توانید ذهن و احساسات خود را در دست گرفته و زندگی خودتان را متحول کنید، یا در شرایط خاصی که قرار می گیرید، می توانید به راحتی بر آن غلبه کرده و قدم های خود را در بهبود روش های زندگی خود بردارید.

اکنون این پکیج را در اختیار تمام علاقه مندان و افرادی که می خواهند قدم بزرگ و متفاوتی بردارند و این تغییرات را در زندگی خود ایجاد کرده قرار داده ام تا شاهد موفقیت های شما عزیزان در تمامی مراحل باشم. امیدوارم به خوبی تمامی این نکات را مشاهده کرده و در زندگی بکار بگیرید.

قدم بزرگ

سبک زندگی سالم چیزی است که همه افراد به دنبال آن هستند. آیا کسی هست که دوست نداشته باشد زندگی سالمی داشته باشد؟ برای داشتن سبک زندگی سالم روش‌های ساده‌ای وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان از سلامتی و طول عمر مفید بهره‎‌مند شد.

لبته خوب است بدانید که داشتن سبک زندگی سالم آنقدرها هم سخت نیست که تصور می‌کنید. شما در این پکیج  با نکاتی آشنا خواهید شد که در رسیدن به سبک زندگی سالم و مطلوب بسیار موثر خواهند بود.

در دوره حرفه‌ای تمام آنچه برای داشتن یک سبک زندگی حرفه ای از ابتدای صبح تا انتهای شب نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد.

توضیحات درباره پکیج سبک زندگی حرفه ای در ویدیو زیر ببینید

لطفاً این سوالات را بخوانید:

  • چرا به خواسته هایمان نمی رسیم؟
  • همیشه سرمان شلوغ است ولی به کارهای مان نمی رسیم؟
  • در مسیر موفقیت اهمال کاری و تنبلی می کنیم؟
  •  هدف گذاری می کنیم ولی بعد از مدتی ناامید می شویم؟
  • روزها انرژی نداریم و خسته هستیم؟
  • نمی دانیم چه کاری باید انجام بدهیم؟
  • هر سال چیزی به زندگی من اضافه نمی شود؟
  • امیدم را به سادگی از دست می دهم؟

اگر یکی از این سوالات برای شما پیش آمده حتما این متن را ادامه دهید:

حدود چهار سال پیش که کتاب از شنبه را در مورد اهمال کاری و تنبلی نوشتم بازخوردهای بی‌نظیری در مورد تغییراتی که در افراد رخ داده دریافت کردم. نامه های تشکر کامنت ها و ایمیل ها همگی من را مطمئن کرد که در حیطه رشد شخصی جای کار بسیاری در کشور ما وجود دارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در دوره حرفه ای تمام آنچه برای سبک زندگی موفق روزانه نیاز دارید را بر اساس تحقیقات علمی و نه کتاب های انگیزشی که مستند نیستند با شما عزیزان مطرح کنم.

*

*

 برخی از سرفصل های دوره حرفه ای

سرفصل های این سمینار:

پرهیز از وعده
انجام تغییرات جزئی
شرطی شدن
سعی و تلاش
بهره گیری از امکانات
کنار زدن لجاجت و غرور
روش های مقابله با منفی ها
پرسش های صحیح از خود و دیگران
تغییر در نوع نگاه
استفاده درست از فرصت ها

شما با خرید این دوره در حقیقت ده ها دوره را تهیه کرده اید که در یک بسته قرار دارد که برخی از سرفصل ها را مشاهده می کنید.

  • طرز فکر (بر اساس آموزه های خانم دکتر کارل دوک)
  • هدف گذاری حرفه ای برنامه ریزی روزانه
  • اعتیاد آنلاین و روش های درمان
  • حفظ تمرکز روزانه
  • اهمال کاری و رفع حرفه ای آن
  • قانون ۵ ثانیه و کاربرد علمی آن
  • مدیریت زمان و انرژی
  • چطور انگیزه خود را حفظ کنیم
  • چطور عملگرا باشیم و اقدام کنیم
  • چطور عادت های حرفه ای بسازیم (براساس تحقیق دانشگاه UCL)
  • بهترین روتین این صبحگاهی صحیح چیست

سرفصل‌های آموزش پکیج گنجینه سعادت دوره‌ی پیشرفته

جلسه ۰: معارفه

در این فیلم اموزشی شما با اصول تصمیم‌گیری کلاسیک اشنا می‌شوید همچنین اولین پله برای شروع پیشرفت و تغییر را می‌آموزید. علاوه بر این در این فیلم یکی از ۱۲ اصل مهم اعتماد به نفس و اینکه شما واقعا خودتان را دوست دارید یا نه را می‌آموزید و توضیحات کلی درمورد پکیج اموزشی این فیلم جزو آموزش دوره می‌باشد و حتما قبل ازجلسه تصمیم گیری آن را ببینید.

جلسه ۱: قدرت تصمیم‌گیری

تصمیمات ماست که آینده ما را رقم می­زند. تصمیم به ازدواج، انتخاب شغل مناسب، محل زندگی و… هرکدام تاثیرات خاص خود را در آینده ما رقم می‌­زند. آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که چگونه می‌توان در شرایط مختلف در سریع­ترین زمان، بهترین تصمیم را گرفت؟
در این مبحث از پکیج هموزشی گنجینه سعادت با ویژگی­‌های افراد موفق در نحوه تصمیم­ گیری آشنا شده و متوجه می‌­شویم احیانا چه اشتباهاتی در تصمیم‌گیری خود داشته‌ایم. با یادگیری این مطلب می‌توانیم به سرعت تصمیمی درست گرفته، تا نتایج پربار آن را در مراحل مختلف زندگی، همچون گرفتن تصمیم صحیح جهت سرمایه گذاری، ازدواج صحیح، پاسخ به سوالات کنکور، انتخاب شغل و غیره ببینیم. این مهم با کمک تمرینات عملی و شیرین موجود در پکیج گنجینه سعادت بدست می‌آید.

جلسه ۲: قدرت افکار

در این مبحث فوق العاده با بررسی نحوه‌ی تاثیرگذاری افکار در زندگی و نتایج آن آشنا می‌شوید. سپس به صورت کامل و عملی، شیوه‌ی کنترل و از بین بردن افکار منفی شرح داده می‌شود. در ادامه می‌آموزیم با جایگزین کردن افکار صحیح تاثیرات شگرفی در آینده‌ی شغلی، خانوادگی، تحصیلی، سلامتی، آرامش و… ایجاد کنیم. همچنین می‌آموزیم چگونه با کنترل افکار خود، از وقوع بسیاری از اتفاقات بد همچون درگیری‌ها، بی پولی، استرس، بیماری، ترس و…. جلوگیری کنیم.

جلسه ۳: قدرت احساسات

در این بخش از پکیج آموزشی گنجینه سعادت به تاثیر احساسات در جنبه‌های مختلف زندگی پرداخته و به صورت کامل دو شیوه مهم کنترل احساسات را می‌آموزیم؛ در نتیجه می‌توانیم با کنترل احساس خود در شرایط مختلف زندگی عکس العمل‌های مناسب و بسیار بهتر، در مقایسه با دیگران از خود بروز دهیم.

جلسه ۴: خلاقیت و قدرت تجسم خلاق

خلاقیت، سیگنال‌هایی به قدرت واقعیت است و داشتن یا نداشتن خلاقیت گاهی به قیمت زنده ماندن یا مرگ انسان منتهی می‌شود. بنابراین خلاقیت از مهم‌ترین مباحث موفقیت بوده و در تمام مراحل زندگی به طور ملموس لازم است.
در این قسمت با تجسم و انواع آن آشنا شده و با فراگیری شیوه‌های تبدل ذهن خود و اطرافیان به یک ذهن خلاق به مرحله‌ای خواهید رسید که همیشه می‌توانید به بهترین نحو بهترین راهها را یافته و فرصت‌ها و تهدیدهایی را ببینید که انسان‌های غیر خلاق از دیدن آن‌ها عاجزند. البته این توانمندی در مسائل مختلفی از خلق پول گرفته تا حل مشکلات شخصیتی در زندگی و… کمک فوق العاده‌ای به شما می‌کند.

جلسه ۵: غول درون

همه انسان‌ها درون خود یک غول به نام ضمیر ناخودآگاه دارند که مانند سیستم عامل عمل کرده و فرمانده بلا منازع انسان است.
ما انسان‌ها بنده‌ای بیش برای این غول کوچک نیستیم. بنابراین لازم است بیاموزیم چطور می‌توانیم این غول درون را تحت کنترل خود درآورده و با برنامه‌ریزی صحیح آن بتوانیم به خواسته‌های خود، جامعه‌ی عمل بپوشانیم.
در این جلسه از پکیج آموزشی گنجینه سعادت به صورت کامل راه‌های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه را یافته و می‌توانیم برای همیشه به کمک این غول کوچک، راههای موفقیت را با قدرت هرچه تمام‌تر طی کنیم.

جلسه ۶: قانون کارما و شکرگزاری

جهان هستی مانند دو کوه می‌ماند که هرآنچه را بگوییم به صورت‌های مختلف به خودمان بازمی‌گردد.
در جلسه ششم از پکیج آموزشی گنجینه سعادت با قوانین جذاب کارما و شکرگزاری آشنا شده و نحوه عملکرد و استفاده صحیح از این قوانین فوق العاده را می‌آموزیم تا با استفاده صحیح و کامل مسیر موفقیت خود را هموار کرده و نهایت لذت شگرف را از شکرگزاری تجربه کنیم.

جلسه ۷: اعتماد به نفس

ما برای افزایش قدرت در مسیر تعالی خود به اعتماد به نفس بالا نیاز داریم. در حقیقت بدون داشتن اعتماد به نفس ما هیچ چیز نداریم.
چه فرصت‌ها که بدلیل نداشتن بیان و یا انجام توانمندی‌هایمان در زندگی از دست می‌رود و چه صدماتی که به دلیل عدم توان نه گفتن، یا نگرفتن حق‌مان که از ما ضایع می‌شود.
در این بخش از پکیج آموزشی گنجینه سعادت با فراگیری بیش از ۳۰ روش برای افزایش اعتماد به نفس خود با قدرت هرچه تمام‌تر، در شرایط مختلف همچون جمع‌های خانوادگی، کنکور، کنفرانس‌ها، صحبت در جمع، هنگام عقد قراردادها و… در مسیر موفقیت گام بردارید. در واقع شما با اعتماد به نفس همه چیز خواهید داشت.

جلسه ۸: اهرم رنج و لذت

در این جلسه دو ویژگی مهم و عمیق ذهن به نام اهرم رنج و لذت را می‌شناسیم. با شناخت این دو ویژگی می‌آموزیم چگونه از آن‌ها برای ترک عادات نامطلوب مثل پرخوری، عصبانیت، ناخن جویدن، سیگار کشیدن و… استفاده کنیم. همچنین می‌آموزیم چگونه عادات خوب مانند مطالعه، درس خواندن،‌ورزش و غیره به کمک اهرم قوی و موثر رنج و لذت در خود ایجاد کنیم. با آموزش نحوه استفاده از اهرم رنج و لذت می‌توانیم عادات خود را تغییر دهیم تا مانند تمام افراد موفق در مسیر درست خود حرکت کنیم.

جلسه ۹: جسم سالم و کارخانه دارو سازی

برای رسیدن به اهداف و موفقیت به یک انرژی فوق قوی نیاز داریم.
در این مبحث از پکیج گنجینه سعادت ابتدا با جسم خود آشنا شده و راه‌های تجدید قوای فیزیکی و افزایش انرژی تا چند برابر را می‌آموزیم. سپس بررسی می‌کنیم که چگونه برخی توانسته‌اند، بیماری‌های خود، اعم از سرطان، ام اس، آسم و هر بیماری لاعلاجی را درمان کنند. همچنین چگونه می‌توان بیماری‌های معمولی را به حداقل رساند تا در این راه، در نهایت با غلبه بر ریشه تمام بیماری‌ها بتوانیم با یک جسم قوی و سالم در مسیر رویاهای خود حرکت کرده و این رویاها را به واقعیت تبدیل کنیم و از زندگی سراسر زیبا لذت ببریم.

سرفصل‌های آموزش پکیج گنجینه سعادت دوره‌ی طلایی

جلسه ۱: ارتباط موثر

ما انسان‌ها نمی‌توانیم به تنهایی زندگی کنیم و در هر شرایطی برای موفقیت به حضور دیگران نیازمندیم. هر چه دوستان بهتر و بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم سریع‌تر و راحت‌تر از دیگران به اهداف زیبای خود دست یابیم. لازمه این امر برقراری ارتباط با افراد مختلف می‌باشد.

در این قسمت با اصول ارتباطات موثر آشنا شده تا بتوانیم با داشتن مهره مار، از بودن در کنار دیگران لذت برده و چون نگینی درخشان در جمع موثر باشیم و این حس زیبا در طرف‌های مقابل نیز نسبت به ما تقویت شود تا بتوانیم به کمک این ارتباطات سرعت پیشرفت خود را بسیار بیشتر و فراتر از حالت معمولی کنیم.

جلسه ۲: قوانین ثروت

شاید به جرات بتوان گفت بسیاری از انسان‌ها می‌خواهند به موفقیت برسند تا ثروتمند شوند؛

پس در این بحث شیرین و لذت بخش با ثروت و رموز کسب ثروت آشنا شده و به کمک قوانین راه‌های رسیدن به این دوست داشتنی را پیدا می‌آموزید.

جلسه ۳: قانون بخشش

در این قسمت با نحوه بخشش ثرتمندان و شیوه‌ی درست بخشش که بهترین تاثیر را در ثرتمند شدن ما دارد و شیوه‌های غلط بخشش آشنا می‌شویم. علاوه بر این با یکی دیگر از قوانین بزرگ خلقت و جهان هستی آشنا می‌شویم و همچنین با یک برنامه ساده‌ی عملی، آرامش و سبکی ذهنی خاصی می‌یابیم تا با داشتن یک ذهن آرام‌تر بسیار بهتر از قبل در مراحل زندگی به پیش برویم.

جلسه ۴: ازدواج موفق

آرامش در روابط زناشویی و منزل در میزان موفقیت انسان‌ها بسیار تاثیرگذار است. داشتن روابط مشکل­دار انرژی ما را تا حد بسیار زیادی کاهش می­دهد. ما برای داشتن یک زندگی سرشار از آرامش و موفقیت، باید روابط خود را اصلاح کرده یا بهبود ببخشیم.
یکی از دلایل مشکلاتی که در زندگی زوجین وجود دارد و باعث می­شود زوجین، طعم عشق را نچشیده و حتی در مواردی به انتهای خط برسند؛ عدم شناخت جنس مخالف می‌باشد.
در این مبحث با شناخت تفاوت­های جنس مخالف و نیز تکنیک­های موثر، افراد مجرد می‌توانند یک ازدواج سراسر موفقیت به همراه طعم عشق را برای خود رقم بزنند. همچنین افراد متاهل که دچار مشکلاتی هستند، می‌توانند روابط خود را از پایه اصلاح کرده و با تقویت آن زندگی آرامی را برای خانواده خود ساخته و تا آخر عمر طعم واقعی عشق را با شور فراوان بچشند و از بودن در کنار عشق خود لذت ببرند.

جلسه ۵: تربیت فرزند

بخش اعظم انرژی انسان‌ها بدلیل عدم شناخت تربیت صحیح فرزندان خود تلف شده و انرژی لازم برای موفقیت باقی نمی‌ماند. پس چه خوب است با فراگیری مباحث تربیت صحیح فرزندانمان، انرژی خود را به درستی خرج کرده تا بتوانیم آینده‌ای روشن را برای آینده سازان این مرز و بوم تدارک ببینیم و خود نیز بتوانیم با انرژی چند برابر که حاصل تربیت صحیح است در مسیر رویاهایمان محکم و استوار حرکت کنیم.

جلسه ۶: ایمان فعال

بسیاری از انسان‌ها، بدلیل عدم رعایت همین اصل مهم به اهدافشان نمی‌رسند. اگر بخواهیم به آرزوهای خود برسیم باید ایمان فعالی داشته باشیم.
در غیر این صورت باید قید آرزوهای شیرین خود را بزنیم. بنابراین باید، ایمان فعال که از نظر مدرس دوره، همان فوت کوزه گری است را شناخته و با یادگیری و عمل به آن نه تنها قید آرزوهایمان را نزنیم بلکه با تقویت خود تا رسیدن یه آرزوها آن‌ها را دنبال کنیم. (البته دانستن این موضوع بدون عمل به جلسات قبل تغییر خاصی را ایجاد نمی‌کند).

جلسه ۷: تنظیم اهداف

با یادگیری تمام اصول موفقیت و نداشتن هدفی واضح و همچنین نداشتن نقشه‌ای مدون، اتفاق چندانی در زندگی ما نمی‌افتد.
در این جلسه از پکیج گنجینه سعادت به کمک علم NLP استعدادها، نیازها و خواسته‌های خود را در همه ابعاد زندگی می‌شناسیم. می‌توانیم اهداف روشن خود را مشخص کنیم و گام به گام به همه اهداف خود جامه عمل بپوشانیم. در نهایت می‌توانیم به هدف اصلی خود که در قله وجود دارد و آن چیزی جز موفقیت در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری نیست برسیم.

جلسه ۸: نیروی بیکران

نیرویی بسیار فراتر از قدرت‌های ظاهری انسان‌ها وجود دارد. در این جلسه با یافتن آن نیروی شگرف، نحوه ارتباط و یاری گرفتن از این نیروی بی‌نهایت را می‌آموزید. در نتیجه می‌توانید در هر مرحله از زندگی خود بهترین راه حل‌ها را یافته و درست‌ترین تصمیمات را بگیرید.

  • و…
نام دورهسر فصل هاوضعیت
۱طرز فکر۱- خوشبینی ۲- امید  ۳- اعتماد به نفس  ۴- یادگیری از اشتباهات
۲کشف رسالت۱- ارزش ها ۲- توانمندی ها  ۳- معنی زندگی ۴- اشتباهات رایج
۳هدف گذاری پیشرفته۱- روش های درست   ۲- هدف های غلط ۳- بخش بندی اهداف  ۴- اقدام برای اهداف
۴قانون ۵ ثانیه۱- مکانیزم های مغز  ۲- رفع اهمال کاری  ۳- ترک عادت ها ۴- عمل گرایی
۵حل مساله (آپدیت + خلاقیت)۱- مدیریت مسائل  ۲- افزایش خلاقیت  ۳- تغییر تفکر
۶مدیریت ذهن۱- کنترل استرس ۲- مدیریت افکار منفی  ۳- ذهن آگاهی
۷فعالیت بدنی۱- ورزش ابتدای صبح؟   ۲- فعالیت های رفع خستگی  ۳- ورزش های گردن و ستون فقرات
۸کمال گرایی۱- کمال گرایی چیست؟ ۲- نمونه های کمال گرایی  ۳- روش های بهبود
۹برنامه ریزی۱- برنامه ریزی روزانه  ۲- اولویت بندی  ۳- پیش بینی نشده ها