سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

عنوان فارسی: سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتریعنوان انگلیسی:
The Organizing Vision forCustomer Relationship Management
تعداد صفحه: ۱۸
سال مقاله: —
فرمت فایل: word+ pdf
چکیده:
سازماندهی نگرش ها که توسط اسوانسون و رمیلر ( ۱۹۹۷) معرفی شد، روش بررسی نوآوری های سیستم های اطلاعاتی را از دیدگاه یک مؤسس بیان می دارد. مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) نوآوری سیستم اطلاعاتی می باشد که موضوع مهمی برای بسیاری از سازمان ها به شمار می رود؛ بررسی اخیر افیرس و اسوانسون (۲۰۰۱) بیان می…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.