شیر وحشی و گرسنه وقتی به ماشین حمله می کند

شیر وحشی و گرسنه وقتی به ماشین حمله می کند

در این کلیپ هیجان انگیز می بینید که چطور لشکر شیر های وحشی که گرسنگی به آنان روی آورده است به طرف یک ماشین حمله ور می شوند و خودتان ادامه داستان را ببینید.

توصیه ما این است که اگر حمله قلبی دارید به این فیلم نگاه نکنید شاید خوب نباشد افرادی با سابقه حمله قلبی به این کلیپ نگاه کنند در هر صورت احتیاط حکم عقل است

بله شیر حیوانی است فوق العاده درنده و وحشی هر گونه برخورد با این حیوان جان انسان را در خطر می اندازد. نمی دانم چه مشکلاتی بعضی افراد تحمل می کنند و در این زمینه جان خود را به خطر می اندازد.

عقل انسان سالم حکم می کند که از این مسائل دوری کند چرا انسان باید جان خود را به خطر اندازد. چه بسیار افرادی بوده اند که با همین کارهای احمقانه هم جان خود را به خطر انداخته اند و هم دیگران را به خاطر این کار احمقانه در ترس و نابودی گذاشته اند مگر تا به حال ندیده اید که فیلمی نشان می دهد که شیر به انسان حمله می کند و انسان را تکه پاره می کند بله این از عواقب کارهای غیر عقلانی و احمقانه افراد است.

دیوانگی محض

در یکی از کلیپ های دیگر دیدم فردی که خیلی ادعایش می شد شجاع و دلیر است سر خود را داخل دهان تمساح می کند و تمساح سر او را به دندان می گیرد و….. بله این که می گویند نادان کار می کند و بعد از کار فکرش می کند که آیا عمل من اشتباه بود یا نه!

یعنی همین ولی شخص عاقل اول فکر می کند و بعدش اگر دید کاری که می خواهند انجام دهند خطری و ضرری برای آن کار نیست ان وقت با احتیاط انجام می دهد بله دوستان این حکایت در جامعه ما خیلی وجود دارد.بله شیر حیوانی است وحشی

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.