اعتیاد شوهرم به فیلم های مستهجن(کمک کنید)

اعتیاد به فیلم مستهجن

کسی از دوستان خواسته بود که این پست را ایجاد کنم تا دوستان لطف کنند نظرات خودشان را درباره این موضوع (که متاسفانه بعضی افراد به آن مبتلا باشند) بیان کنند.

در دوران نامزدی با هر کس که صحبت می کردم، می گفت اگر می خواهی زندگی تان گرم باشد باید نگذاری هوای روابط زناشویی تان سرد شود. بعد از ازدواج خیلی تلاش کردم با همسرم رابطه جنسی خوبی داشته باشم و چیزی کم نگذارم اما دیگر نمی توانم خواسته های نامعقولش را تحمل کنم.

دو سال از ازدواجمان می گذرد احساس می کنم بعد از برقراری رابطه جنسی دچار افسردگی می شوم و احساس بسیار بدی را دارم. آنچه شوهرم از من می خواهد حتی روی روابط مان در زندگی تاثیر گذاشته است و فاصله عاطفی بین مان هر روز بیشتر می شود. حاضرم با همسرم قهر کنم تا بهانه ای باشد برای اینکه به اطاق خواب نروم.
می دانم داشتن یک زندگی جنسی فعال برای شاد بودن مان مهم است و اما نمی توانم این را به شوهرم بفهمانم از خط قرمزها عبور نکند و کمی مرا درک کند.گاهی هم احساس می کنم پای خیانت درمیان است شاید جایی تجربه بهتری داشته است.

یکی دیگر از مشکلاتی هم که دارم این است که شوهرم برایش زمان و مکان فرقی نمی کند، او معتقد است، خواسته اش باید در هر حالتی اجابت شود. بارها از او درخواست کرده ام، کمی در این زمینه مطالعه کند. با بیماریهای مقاربتی آشنا شود و پیش یک مشاور و پزشک متخصص برویم اما او می گوید مشکل از تو است، که تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارم و باید درمان شوم. فکر می کنم این رفتارهایش ناشی از فیلمها، تصاویر مستهجن یا فیلمهای غیر اخلاقی است که می بیند. متاسفانه بارها به او گفتم با این حرکات بیماری ها و عفونت ها از طریق این نوع رابطه جنسی منتقل می شوند اما کو گوش شنوا. لطفا راهنمایی کنید، نمی دانم چه کار کنم تا فاصله ای که بین مان افتاده است بیشتر نشود.

در قسمت نظرات، کمک های فکری تان را برای این دوست مجازی بنویسید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.