۳ نفر در جاده های اصفهان جان باختند


۳ نفر در جاده های اصفهان جان باختند

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی سه نفر در جاده های اصفهان جان باختند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با مهر، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در جاده های استان اصفهان به مناسبت سفرهای نوروزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان در مسیر بسیاری از شهرهای دیگر کشور قرار دارد، معمولا در این ایام سال با حجم بالای ورود مسافران شب خواب و نیز شلوغی جاده ها مواجه می شود.

 

وی ادامه داد: در محورهای استان اصفهان در روز نخست فروردین دو حادثه منجر به فوت در تصادفات رخ داد که در مجموع این دو حادثه سه نفر فوت شدند.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه در یکی از این حوادث خودروی پراید در جاده عسگران – داران به دلیل عدم توجه به جلو از مسیر منحرف شد، اظهار داشت: یکی از سرنشینان خودرو هم اکنون در بیمارستان بستری است اما دو نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کردند.

 

وی تصریح کرد: همچنین در جاده شاهین شهر – کاشان نیز خودروی پراید دیگری از جاده منحرف شد و به عابران پیاده در کنار جاده برخورد کرد.

 

سرهنگ پورقیصری تعداد فوتی ها و مجروحان این تصادف را نیز یک فوتی و دو مجروح عنوان کرد و گفت: توصیه ما به رانندگان همچنان دقت و رعایت قوانین به ویژه در این روزهای پرترافیک جاده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.