۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا,سایت سفارش آنلاین غذا,سفارش آنلاین غذا
 

روابط عمومی چیلیوری، سفارش آنلاین غذا از برگزاری یک جشنواره بزرگ خبر داد:
۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، در آخرین ماه تابستان کمپین بزرگی با نام ۱۰۰ در ۳۰ برگزار میکند. ۳۰ روز ناهار رایگان برای ۱۰۰ نفر، هدیه ویژه چیلیوری برای افرادی است که در این کمپین شرکت کنند.

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، در آخرین روزهای ماه تابستان، اقدام به برگزاری جشنواره بزرگی با نام ۱۰۰ در ۳۰ کرده است. در این کمپین ۳۰۰۰ ناهار رایگان به ۱۰۰ نفر از افرادی که تا ۱۵ مهر ماه حداقل یک بار غذای خود را به صورت آنلاین از چیلیوری سفارش داده باشند تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این، در کمپین ۱۰۰ در ۳۰ ناهار رایگان، کاربران بنا به میزان ارزش سفارشات ثبت شده خود در طول مدت برپایی این کمپین و همچنین با دعوت از دوستان خود برای شرکت در این کمپین، می‌توانند شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند. قابل توجه است نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن چیلیوری و ثبت سفارش از آن، شانس برنده‌شدن یک ماه ناهار رایگان را تا سه برابر افزایش می‌دهد.

سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا چیلیوری، به کاربران خود امکان سفارش غذا از  ۳۰۰۰+ رستوران در ۱۴ شهر ایران را فراهم کرده‌‌است. کمپین ۱۰۰ در ۳۰ چیلیوری، به منظور قدردانی از حمایت‌های کاربران این سرویس راه‌اندازی شده‌است.

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون با کلیک روی کلمه ۱۰۰ در ۳۰  به صفحه کمپین رفته و با ثبت اولین سفارش و یا دعوت کردن از دوستان خود، شانس خود را برای برنده شدن یک ماه ناهار رایگان چیلیوری امتحان کنید.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.