یک نوشیدنی برای رفع نگرانی چاقی


یک نوشیدنی برای رفع نگرانی چاقی

  اخبار پزشکی ,خبرهای  پزشکی , چاقی

کارشناسان شرکت HVMN ، فعال در تولید نوشیدنی‌های متنوع، برای اولین‌بار با معرفی یک نوشیدنی جدید اعلام کردند که با مصرف آن توانایی سوخت‌وساز بدن بسیار افزایش یافته و دیگر نیازی نیست که مردم در ایامی همچون عید، نگران مصرف کنترل نشده مواد غذایی متنوع باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، این نوشیدنی جالب حاوی موادی است که با مصرف آن متابولیسم بدن مانند وضعیت رژیم و چربی‌سوزی تغییر می‌کند. این پدیده در دنیای شیمی معروف به  وضعیت کتوزیز است.

 

کتوزیز وضعیتی است که در آن میزان کتون‌ها در خون افزایش یافته و این وضعیت معمولا همراه با شرایط هیپرستونمی مشاهده می‌شود. کتون‌ها با فرایند کتوژنز در زمان کمبود ذخایر گلیکوژن کبدی تشکیل می‌شوند. استواستات و بتا-هیدروکسی‌بوتیرات از کتون‌هایی هستند که برای تولید انرژی استفاده می‌شوند که معمولا با ورزش زیاد شرایط برای وقوع وضعیت کتوزیز آماده می‌شود.

 

با مصرف این نوشیدنی ذخایر تامین انرژی بدن به سمت چربی‌ها متمایل شده و پس از چند دوره مصرف، ذخیره چربی اضافی حذف خواهد شد.

 

جف وو، مدیر اجرایی شرکت HVMN  گفت: هدف ما از ارائه این محصول رفع نگرانی مردم از چاقی مضاعف در دوران تعطیلات سال نو است. در واقع با مصرف این دارو دیگر نگرانی برای افزایش وزن وجود ندارد.

 

وی در ادامه افزود: اولین نمونه این نوشیدنی با قیمت ۳۳ دلار برای هر بطری در سال ۲۰۱۸  به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.