گسترش تجارت فحشای جنسی داعش برای جبران کسری درآمدها

این پیام تبلیغاتی که به زبان عربی و به صورت گفتگوی رمزگذاری شده منتشر شده است، درصفحه یک فعال ایزدی که زنان وکودکان این طایفه به عنوان برده جنسی دراسارت عناصر تندرو داعش درعراق وسوریه هستند، آمده است.

پایگاه ” صدی البلد” مصر نوشت در حالی که گروه تروریستی داعش در حال از دست دادن برخی از مناطق تحت اشغال خود است، عناصر این گروه حدود ۳۰۰۰ زن و دختر را درچنگال خود دارد واز آن ها به عنوان برده جنسی بهره برداری می کند.

داعش زنان را همانند کالا به شیوه های وحشیانه قدیمی اما با استفاده از وسایل وابزارهای پیشرفته تکنولوژی مانند تلفن همراه و پایگاه های اینترنتی به فروش می رساند. همچنان که عکس ها، اسامی و اطلاعات آن ها را پخش می کند تا آن ها نتوانند از ایست های بازرسی داعش فرار کنند.

داعش بعد از اشغال چند روستا درشمال عراق، هزاران نفر از زنان و کودکان ایزدی را دراوت سال ۲۰۱۴ با هدف از بین بردن اقلیت کرد به علت اعتقادات آنان به اسارت گرفت.

براساس آمارهای اداره محلی منطقه کردستان عراق، ازآن زمان، قاچاقچیان عرب و کرد توانستند به طور میانگین ۱۳۴ نفر را درماه از زندان های داعش فراری دهند، اما از ماه می، عملیات امنیتی داعش، این آمار را به ۳۹ نفر درشش هفته گذشته کاهش داد.

” میرزا دانای” موسس سازمان امدادرسانی آلمانی – عراقی گفت که طی دو یا سه ماه گذشته، فرار سخت تر و خطرناک تر شده است.

وی افزود که آن ها (داعش) براساس داده ها واطلاعات خود، همه دختران و زنان را می شناسند و درصورت فرار یکی از آنان، همه کمیته ها و ایست های بازرسی وعناصر داعش به دنبال فرد فراری می گردند.

گزارش ها از کشته شدن حدود ۴۸ نفراز زنان اسیر فراری درمناطق تحت کنترل داعش بر اثر تیراندازی به ناحیه سر آنان حکایت دارد.

یکی از این دختران به نام ” لمیاء العاجی بشار” چهار بار تلاش کرد که از دام داعش فرارکند و درنهایت درماه مارس موفق به فرارشد. دو زن دیگر نیز که همراه او بودند، براثر انفجار مین کشته شدند.

روزنامه انگلیسی” دیلی میل” به نقل از ” صوفیا کاسیکی” یکی از زنان اسیر داعش که به خواسته خود به این گروه پیوسته است، نوشت که او توانسته است همسرش را به بهانه سفر به ترکیه برای کمک به ایتام فریب دهد، ولی بعد از یک سفرعذاب آور، متوجه می شود که اشتباه کرده است.

صوفیا گفته است که به محض اینکه متوجه شد چه اشتباهی بزرگ مرتکب شده است، به فکر فرار افتاد ولی از خطرات آن ترسید، اما پس از چند بار تلاش ناکام بالاخره توانست از چنگال داعش فرار کند.

یک فعال ایزدی دیگر که نامش را از بیم جانش اعلام نکرد، گفت که این گروه تروریستی برای فروش زنان به تاجران برده های جنسی از برنامه های رمزگذاری شده در تلفن های هوشمند استفاده می کند. او بخشی از گفتگوهای عناصر داعش برای خریدو فروش زنان را نیز منتشر کرده است.

اخیراً تصاویری منتشر شده است که شماری از زنان و دختران اسیر را درحالی که لباس های فاخر پوشیده و آرایش های زننده دارند، نشان می دهد که بر روی صندلی یا مکان هایی شبیه به سالن هتل نشسته و به طور مستقیم به دوربین نگاه می کنند وعمرشان به بیش از ۳۰ سال نمی رسد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.