گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال نوروزی

گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال نوروزی

گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال نوروزی

اخبار,اخبار فرهنگی,مهران غفوریان و مرجانه گلچین

سریال «مُرّ قانون» به کارگردانی محمد حسین لطیفی که این روزها مراحل تست گریم بازیگران را سپری می‌کند، از شنبه در مجتمع فنی سعادت‌آباد تصویربرداری می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی، تصویربرداری این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده که قرار بود در استودیوی برنامه‌ای تلویزیونی «حالا خورشید» کلید بخورد از فردا (شنبه، هشتم دی ماه) در مجتمع فنی سعادت‌آباد تصویربرداری می‌شود.

 

مهران مهام درباره لوکیشن تصویربرداری این سریال گفت: با توجه به مهیا نشدن شرایط تصویربرداری در استودیو «حالا خورشید» تصمیم گرفتیم «مُرّ قانون» را که در فضایی مفرح با موقعیت‌هایی کمدی روایت می‌شود، فردا صبح در لوکیشنی واقع در مجتمع فنی سعادت‌آباد برای پخش در تعطیلات نوروز سال آتی کلید بزنیم.

 

او با اشاره به بازیگران سریال «مُرّ قانون» بیان کرد: مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی  در این سریال ایفای نقش می‌کنند. البته این روزها فیلمنامه در حال تکمیل نهایی است و قطعاً در ادامه بازیگران دیگری نیز به ما اضافه خواهند شد.

 

تهیه‌کننده «مُرّ قانون» از لوکیشن‌های متعدد این سریال نام برد و اضافه کرد: امیرعباس پیام و مهدی روشن روان این سریال را می‌نویسند و این روزها مراحل تست گریم بازیگران و بازبینی لوکیشن‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

 

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، امید شیرانگیز (دستیار کارگردان)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، فرهاد عزیزی فر (طراح صحنه و لباس)، رسول تقیانی (دستیار طراح)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، مهدیه لطیفی (عکاس)، شاهپور دلدار (مدیر تولید)، علی کفایت (مدیر تدارکات)، حمید بخشی زاده (مسئول هنروران) و … .

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.