کلیپ خواستگاری عجیب یک جوان از یک دختر

کلیپ خواستگاری عجیب یک جوان از یک دختر که خیلی بهش علاقه داشت

یک جوان چینی برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش یک روش متفاوت را انتخاب کرد و با همین شیوه موفق به دریافت جواب مثبت شود.

شیوه عجیب خواستگاری یک جوان از دختر مورد علاقه‌اش+فیلمامروزه برخی جوانان درنقاط مختلف جهان برای خواستگاری از دختر مورد علاقه خود دست به اقدامات محیرالعقولی می زنند و برای این کار روشهایی خاص و عجیب را به کار می گیرند تا طرف مقابل را حیرت زده و غافل گیر کنند.

یک جوان چینی به نام Mu Siyao برای اینکه درخواست خواستگاری خود را مقابل دختر مورد علاقه اش مطرح کند، شیوه عجیبی را انتخاب کرد.

وی با کمک همکارانش در رستوران با استفاده از مقداری گوشت و کاهو یک دسته گل درست کرد و حلقه ازدواج را وسط آن قرار داد.

این جوان عاشق پیشه، دلیل این کار را علاقه دختر مورد علاقه اش به گوشت گاو بیان کرد.

گفتنی است این خواستگار با همین روش توانست جواب مثبت را بگیرد.

وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مرد ها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند؛ باید پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند.

در این بین مردانی هستند که برای اینکه لحظه خواستگاری را به یادماندنی تر و شیرین تر کنند دست به اقدامات عجیب و غریبی می زنند تا بلکه دل محبوب خود را بدست بیاورند و جواب مثبت را از او بگیرند.

خواستگاری در بی وزنی:
یک مرد آمریکایی از دختر مورد علاقه اش در کابین یک بوئینگ ۷۵۱ در حالی که در فضا شناور بودند، خواستگاری کرد.این مرد جوان به عنوان هدیه تولد نامزد چند ساله اش، او را به یک سفر با هواپیمایی که شرایط حاکم در فضا را شبیه سازی می‌کند دعوت و سپس هزاران متر بر فراز دریا و در حالی که هر دو در فضای کابین شناور بودند ،از او خواستگاری کرد.

خواستگاری در میان شعله های آتش:
تاد، یک بدل کار عاشق که به دنبال شیوه جالبی برای گرفتن جواب مثبت از دختر مورد علاقه اش بود تصمیم گرفت تا برای این که او را تحت تأثیر قرار دهد از یک سکوی بلند درون یک استخر و در حالی که آتش او را فراگرفته خود را پرتاب کند. برای این منظور تاد لباس مخصوصی تن کرد و در مقابل چشمان دختر خود را آتش زد و به سرعت از سکو به درون استخر پرید. پس از چند ثانیه تاد صحیح وسالم از استخر بیرون آمد در مقابل پشمان بهت زده ی ملیسا، زانو زده و از وی تقاضای ازدواج کرد.

همه روزه در سرتاسر جهان شاهد اتفاقات عجیب و غریب و غیر معمولی هستیم . شاید تاکنون شیوه های مختلف خواستگاری کردن افراد را دیده باشید و بعضی از آنها برایتان عجیب بوده باشد اما به تازگی یک خواستگاری عجیب و غریب در کشور مصر در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرده است.

به گزارش العالم به  نقل از  پایگاه وطن، دو برادر مصری در روستای ” طنط الجزیره” در مرکز ” طوخ” در استان القلیوبیه، مراسم خواستگاری زین خالد زهران هفت ساله، دانش آموز کلاس دوم ابتدایی، از فریده اسلام زهران دختر عموی ۴ ساله اش که هنوز به مدرسه نرفته است، برگزار کردند و ارزش طلای درنظر گرفته شده برای عروش، ۱۸ هزار جنیه ( پوند مصر) بود.

منبع: yjc.ir     http://beroznews.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.