کتاب اموزش مشتری مداری
![کتاب اموزش مشتری مداری](http://kialink.ir/img_project/5355_1441546921.jpg)
کتاب اموزش مشتری مداری
کتاب اموزش مشتری مداری
عده ی بسیاری زیادی از مدیران ایرانی با اغفال شدن توسطِ شعار همیشه حق با مشتری است کسب و کار خودشان را به خطر انداخته اند و عده ی زیادی از آنها امروزه دیگر در بازار حضور ندارند. مشخص نیست اولین بار شعار بی پایه و اساس همیشه حق با مشتری است از دهان چه کسی و در کجا خارج شده است اما هر کسی اولین نظریه پرداز همیشه حق را به مشتری دادن بوده است قطعاً خودش در هیچ کسب و کار و بازاری حضور عملی و اجرایی و تصمیم…