کتاب اموزش مشتری مداری

کتاب اموزش مشتری مداری

کتاب اموزش مشتری مداری

 
 
 
 
کتاب اموزش مشتری مداری
عده ی بسیاری زیادی از مدیران ایرانی با اغفال شدن توسطِ شعار همیشه حق با مشتری است کسب و کار خودشان را به خطر انداخته اند و عده ی زیادی از آنها امروزه دیگر در بازار حضور ندارند. مشخص نیست اولین بار شعار بی پایه و اساس همیشه حق با مشتری است از دهان چه کسی و در کجا خارج شده است اما هر کسی اولین نظریه پرداز همیشه حق را به مشتری دادن بوده است قطعاً خودش در هیچ کسب و کار و بازاری حضور عملی و اجرایی و تصمیم…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.