چین توطئه ترور برادر زاده رهبر کره شمالی را خنثی کرد


چین توطئه ترور برادر زاده رهبر کره شمالی را خنثی کرد

  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل , کیم جونگ اون

اخبار دریافتی نشان می دهد چین تعدادی از اعضای یک گروه تروریستی که گفته می شود قصد ترور برادر زاده ‘کیم جونگ اون’ رهبر کره شمالی در چین را داشتند؛ دستگیر کرده است.

به گزارش ایرنا بنقل از نشریه ‘جونگ آنگ ایلبو’ کره جنوبی، دو نفر از هفت نفری که از کره شمالی وارد چین شده بودند تا ‘کیم هان سول’ ۲۲ ساله فرزند ‘کیم جونگ نام’ برادر ناتنی رهبر کره شمالی را ترور کنند، دستگیر شدند.

  

وزارت خارجه چین در باره این اخبار سکوت کرده و مشخص نیست پنج عضو دیگر این گروه دستگیر شده باشند اما ظاهرا افراد دستگیر شده مورد بازجویی قرار گرفته اند و بررسی ها در باره این موضوع ادامه دارد.

 

‘کیم هان سول’ ۲۲ ساله برادر زاده رهبر کره شمالی و فرزند ‘کیم جونگ نام’ برادر ناتنی رهبر کره شمالی است که اوایل سال جاری میلادی در مالزی ترور شد.

 

دو زنی که گفته می شود برادر ناتنی رهبر کره شمالی را در ماه فوریه در فرودگاه کوالالامپور ترور کردند ، همچنان در مالزی تحت محاکمه هستند.

 

از سال ۲۰۱۱ میلادی که رهبر جوان قدرت را در کره شمالی بدست گرفت، افرادی در این کشور کشته شده اند که از جمله در سال ۲۰۱۳ میلادی خبر مرگ ‘جانگ سونگ تاک’ شوهر عمه رهبر منتشر شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.