چگونه مرورگر کروم خود را سریع‌ تر کنیم؟

[ads1]

چگونه مرورگر کروم خود را سریع‌ تر کنیم؟

مرورگر کروم مدت‌ها است که محبوب‌ترین مرورگر اینترنت بعد از اینترنت اکسپلورر است. هر چند محبوبیت این مرورگر به دلیل سرعت بالای آن است اما بروزرسانی جدید گوگل باعث شده تا برخی کاربران شاهد افت سرعت باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا راهکاری برای رفع این افت سرعت ارائه کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مرورگر کروم گوگل محبوب‌ترین مرورگر بعد از اینترنت اکسپلورر است و مدت‌ها است که در این زمینه از فایرفاکس پیشی گرفته و با گذشت زمان خود را به اینترنت اکسپلورر نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. بنابر آمار ارائه شده، سهم اینترنت اکسپلورر از ۵۵.۸۳ درصد به ۴۴.۷۹ درصد رسیده و در این مدت کروم نیز از ۲۵.۶۸ درصد به ۳۶.۵۶ درصد بازار دست پیدا کرده است.

هر چند کروم یک مرورگر بسیار خوب است اما آپدیت‌های جدید آن ممکن است مشکلاتی برای برخی کاربران ایجاد کند.

گوگل به تازگی نسخه‌ی پایدار کروم ۴۹ را عرضه و در کنار برخی تغییرات کوچک ویژگی‌های جدیدی را نیز معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به smooth scrolling اشاره کرد. همان طور که از نام این ویژگی بر‌می‌آید، هدف آن سریع‌تر کردن تجریه‌ی اسکرول در مرورگر است.

با این حال این ویژگی برعکس عمل و برای برخی کاربران مشکلاتی را در هنگان مرور وب ایجاد کرده است. اما برطرف کردن این مشکل بسیار راحت است:

در تب جدیدی از کروم این عبارت را در نوار آدرس کپی کرده و دکمه‌ی اینتر را فشار دهید: chrome://flags/#disable-smooth-scrolling

دکمه‌ی Disable را فشار دهید

مرورگر خود را ریستارت کنید

[ads2]

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.