چگونه ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری را در آیفون حذف کنیم؟


چگونه ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری را در آیفون حذف کنیم؟

سیستم عامل آی او اس , حذف ایمیل و حساب کاربری در آیفون

حساب‌های کاربری آیفون

 

بسیاری از ما قبل از فروختن یا عوض کردن گوشی‌های هوشمند خود می‌خواهیم تمام اطلاعات شخصی را پاک کنیم که یکی از آن‌ها ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری است که در تلفن همراه خود ثبت کرده‌ایم، اما گاهی اوقات پاک کردن اطلاعات و مطمئن شدن از حذف آن‌ها خیلی برای ما مشخص نیست. در این مطلب ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه بخشی از ایمیل‌های خود یا تمام حساب کاربری خود را در گوشی آیفون خود حذف کنید.

 

قبل از شروع توضیحات باید ذکر کنیم که این راهنما برای سیستم عامل آی او اس ۱۰٫۲٫۱ انجام شده ولی شما می‌توانید با قدم‌های یکسان این آموزش در دیگر نسخه‌های آی او اس قبلی یا جدیدتر را به کار ببندید.

 

سیستم عامل آی او اس , حذف ایمیل و حساب کاربری در آیفون

حذف حساب کاربری ایمیل در آیفون 

 

چگونه ایمیل(‌های) خود را در اپلیکیشن پیش‌فرض میل (Mail) گوشی آیفون حذف کنید؟

۱) اپ Mail را انتخاب کرده و باز کنید.

 

2) پنجره Mailboxes را همانند تصویر بالا باز کنید.

 

3) وقتی در این صفحه قرار گرفتید، باید روی بخش All Mail ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید.

 

4) حالا می‌توانید ایمیلی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید و انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا گزینه Delete را پیدا کنید.

 

5) اگر می‌خواهید چندین ایمیل را حذف کنید، ابتدا باید روی گزینه Edit از بالای صفحه نمایش در سمت راست را کلیک کنید و بعد از آن ایمیل‌های حذفی را انتخاب کنید. بعد از این مرحله شما می‌توانید با انتخاب گزینه delete همانند تصویر بالا ایمیل‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید.

 

چگونه حساب کاربری ایمیل خود را در آیفون حذف کنید؟

 

سیستم عامل آی او اس , حذف ایمیل و حساب کاربری در آیفون

تنظیمات آیفون 

 

1) به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.

 

2) از میان گزینه‌های موجود Mail را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

 

3) در این مرحله روی Accounts کلیک کنید.

 

4) الان شما می‌توانید حساب کاربری که در آیفون ثبت کرده‌اید (حساب کاربری گوگل، یاهو و …) را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما در اینجا نمی‌توانید حساب کاربری iCloud خود را حذف کنید.

 

5) برای مثال می‌توانید روی Gmail کلیک کنید و بعد از آن گزینه‌هایی روبه روی شما خواهد بود که اطلاعات ایمیل شما را به دیگر اپلیکیشن‌های موجود در گوشی ربط می‌دهد؛ تنها کافیست همانند تصویر زیر آن‌ها را انتخاب کنید و Delete Account را بزنید.

 

سیستم عامل آی او اس , حذف ایمیل و حساب کاربری در آیفون

 

6) در آخر، اگر گزینه Delete from My iPhone می‌توانید تمام اطلاعات حساب کاربری و ایمیل‌های مربوطه را از روی گوشی آیفون خود حذف کنید.

منبع:digiro.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.