چه کارهایی قبل از دخول لذت جنسی را بیشتر می کند

چه کارهایی قبل از دخول باید انجام شود تا لذت جنسی را بیشتر می کند

ابتدا کلیپ زیر را ببینید که درباره این است که چرا میل جنسی کم می شود، مشکلی که باید قبل از این که بخواهید لذت جنسی بیشتر داشته باشید، حل کنید

 

و در تمام آیات مسئله عدم آگاهى و ندانستن انسانها مطرح گردیده است. حالا مطلب مهمّ و پیچیده این است.
آیا [لا تَعلَمونَ‏] به طور کامل از انسان نفى علم و آگاهى و معرفت مى کند، یعنى او یک موجودى است که هیچ چیز نمى داند؟ این تفسیر با واقعیّت او همخوانى ندارد.
ولى مى توان گفت آیا مراد از [لا تَعلَمونَ‏] در مورد دنیائى است که انسان به آن وارد شده، یعنى او درباره دنیا و قوانین و برنامه هایش هیچ چیز نمى داند، به قرینه [اخرَجَکٌم‏] مى توان [لا تَعلَمونَ‏] را به دنیایى که انسان وارد شده مربوط دانست، و تعبیر أخرج در مورد تولّد او از شکم مادر، خودش دال بر این است که او نسبت به محیط جدید به طور کامل ناآشناست.

رابطه ی جنسی یکی از مهم ترین اصول یک رابطه است . پس داشتن یک رابطه جنسی خوب زمینه ی داشتن یک زندگی ایده آل را فراهم می کند. اما برای داشتن یک رابطه ی جنسی خوب باید اصولی را رعایت کنیم . در این مطلب به بررسی این اصول به علاوه توضیحاتی در مورد اینکه چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم خواهیم داد.

لذت جنسی، رابطه جنسی، ارگاسم، تخیلات جنسی، آلت تناسلی

در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از ۱۰ دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند

برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید

با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

نقاط حساس را تحریک کنید

شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.

حرف بزنید

دکتر برمن می‌گوید، «مردها واقعاً به فیدبک شما نیاز دارند. وقتی حرکتی را حین رابطه‌جنسی خوب انجام می‌دهد حتماً حس خوبتان را به صورت کلامی یا فریاد کشیدن نشان دهید.»

خودتان یاد بگیرید

وقتی ندانید که چه چیزی تحریکتان می‌کند نمی‌توانید احساستان را با طرف‌مقابل در میان بگذارید. برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید

به خودتان استرس وارد نکنید

یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت

اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد

جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌ هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌ جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

و کلام امیرالمؤمنین على (صلوات الله علیه) همین مطلب را تأیید مى کند، که مى فرماید: ثُمَّ أُخْرِجْتَ مِنْ مَقَرِّکَ الی دارٍ لَمْ تَشْهَدْها وَلَمْ تَعْرِفْ سُبُلَ مَنافِعِها …. «۱»

اى انسان تو را بعد از مدتى، از جایگاهت به یک دنیاى دیگرى خارج ساختند که اصلًا ندیده بودى و از راه و روشهاى منافع آن چیزى نمى دانستى، و در وصیّتش به این نکته اشاره مى فرماید: …. وَ انَّ الدُّنیا لَم تَکُنْ لِتَسْتَقِرَّ الّا عَلی ما جَعَلَها اللهُ علیهِ مِن النَّعماءِ وَ الابْتِلاءِ وَالْجَزاءِ فی المَعادِ، و ماشاءِ ممّا لا تَعْلَمُ، فَانْ اشْکَلَ عَلَیْکَ شَی‏ءٌ مِنْ ذلِکَ فَاحْمِلْهُ عَلی جَهالَتِکَ فَإِنَّکَ اوَّل‏ ما خُلِقْتَ جاهِلًا ثُمَّ عُلِّمْتَ وَما أکْثَرَ ما تَجْهَلُ مِنْ الامرِ فیهِ رَأیُکَ وَیُضِلُّ فیهِ بَصَرُکَ ثُمَّ تُبْصِرُهُ …… «۱»


منابع : دکتر سلام / مردمان/بیتوته

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.