چرا نمی توانم ارگاسم شوم؟ برای رسیدن به ارگاسم چه کنم؟

چرا نمی توانم ارگاسم شوم؟ برای رسیدن به ارگاسم چه کنم؟

چرا نمی توانم ارگاسم شوم؟ برای رسیدن به ارگاسم چه کنم؟

بسیاری از زنان در دستیابی به ارگاسم مشکل دارند‎

 

اگر به این نتیجه رسیده اید که مثل سایرین توانایی به ارگاسم رسیدن را ندارید و دچار سرخوردگی جنسی شده اید و با ناامیدی به رختخواب می روید باید به شما بگوییم که تنها نیستید و بسیاری از زنان در دستیابی به ارگاسم مشکل دارند.

 

علت ارگاسم نشدن زنان چیست؟

اگر به این نتیجه رسیده اید که مثل سایرین توانایی به ارگاسم رسیدن را ندارید و دچار سرخوردگی جنسی شده اید و با ناامیدی به رختخواب می روید باید به شما بگوییم که تنها نیستید و بسیاری از زنان در دستیابی به ارگاسم مشکل دارند.

 

بر ساس مطالعه ای که جدیدا در آرشیو رفتارهای جسی منتشر شده فقط ۶۵ درصد زنان توانایی رسیدن به ارگاسم در زمان دخول را دارند یعنی ۳۵ درصد از زنان با دخول به ارگاسم نرسیده و ارضا نمی شوند و گذشته از آن زنانی هستند که هرگز ارگاسم را تجربه نکرده اند.

 

به گفته کت ون کریک  Kat Van Kirk مشاور و متخصص درمان های جنسی ، اگر تا به حال ارگاسم نشده اید بررسی مشکلات احتمالی مهار کننده می تواند برایتان مفید باشد.

  

چه چیزهایی مانع از ارگاسم می شوند؟

عواملی که مانع از رسیدن به ارگاسم می شوند می تواند هر چیزی باشد از منفی بافی گرفته تا مشکل عدم صمیمیت یا عوارض جانبی داروهایی که روی میل جنسی اثر می گذارند.

 

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در نرسیدن به ارگاسم وجود دارد عدم شناخت خودتان است. برای یک زن بسیار مهم است که بدن خود را کشف کند و بداند چه چیزهایی را دوست دارد و بداند رسیدن به ارگاسم چه مفهومی دارد.

 

مشکلات سلامتی هم یکی از موانع رسیدن به ارگاسم هستند. برخی بیماری ها از جمله دیابت و ام اس می تواند روی اعصاب تاثیر گذاشته و توانایی رسیدن به ارگاسم را از شما ابگیرد. اگر افسردگی دارید و داروهای خاص ضد افسردگی مصرف می کنید هم ممکن است مانع از رسیدن شما به ارگاسم شود.

 

ممکن است ترس از رابطه جنسی یا درد مداوم داشته باشید که در اینصورت حتما باید به پزشک مراجعه کنید.

 

برای رسیدن به ارگاسم خودتان را کشف کنید

از شریک زندگیتان بخواهید قسمت های مختلف بدن شما را لمس کند، بمکد، بلیسد یا هر کار دیگری که به ذهنتان می رسد. خودتان هم می توانید همین کار را انجام دهید تا بتوانید نقاط حساس بدن خود و نحوه لمسی که دوست دارید را کشف کنید. هدفتان رسیدن به ارگاسم نباشد و صرفا به دنبال کشف نقاط و حرکات لذت بخش برای خودتان باشید. باید ار نظر فکری، احساسی و فیزیکی عواملی که باعث لذت بخشیدن به شما می شوند را پیدا کنید.

  

برای رسیدن به ارگاسم فانتری های جنسی خود را پیدا کنید

ببینید از لمس توسط چه اجسامی لذت می برید، دست، زبان، آلت تناسلی، پر، پارچه مخملی، یخ یا هر وسیله دیگر علاوه بر آن باید تشخیص دهید که چه حرکتی باعث لذت شما می شود و چه حرکتی را دوست ندارید و برایتان ناخوشایند است. لمس و حرکات شدید برایتان تحریک کننده است یا حرکات و لمس آرام و آهسته. با انجام دادن و تکرار می توانید بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

همزمان ذهنتان را برای سایر فانتزی های جنسی باز بگذاریدتا ببینید چه اتفاقی می افتد. از فانتزی های شریک زندگیتان استقبال کنید و ببینید تاثیر آن بر شما چگونه است شاید نتیجه نهایی شما را شگفت زده کند حتی با وجودی که در ابتدا تمایلی برای انجام آن نداشتید. شرایط مناسب را برای ایجاد تحریک جسمی و روحی آماده کنید.

 

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در نرسیدن به ارگاسم وجود دارد عدم شناخت خودتان است‎

 

برای رسیدن به ارگاسم توجه خاصی به کلیتوریس داشته باشید

اغلب زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک مستقیم کلیتوریس دارند و با دخول یا پوزیشن هایی که کلیتوریس در آن ها لمس نمی شود ارضا نمی شوند.

 

تقریبا ۸۰  درصد زنان با تحریک کلیتوریس ارضا می شوند. نکته اساسی پیدا کردن محل کلیتوریس نیست بلکه نحوه لمس و تحریک کلیتوریس به شکل دلخواه و لذت بخش برای شماست. تحقیقات نشان داده اند که اغلب زنان با تحریک غیرمستقیم کلیتوریس بیشتر ارگاسم می شوند.

 

کلیتوریس در دو طرف و زیر لب های واژن به شکل جناقی گسترده شده است. تحریک این نواحی یعنی بالا و پایین و اطراف غده کلیتوریس می تواند لذت غیر قابل وصفی به اغلب زنان بدهد. اگر تحریک کلیتوریس شما را به ارگاسم نمی رساند پس ارضای شما بیشتر به تحریک نقطه جی وابسته است.

  

برای رسیدن به ارگاسم بازخوردهای ذهنی خود را بازنویسی کنید

اضطراب معمولا با ناتوانی در ارگاسم همراه است. حتی اگر مشکل اصلی شما فیزیکی باشد، استرس کار را بدتر می کند. بررسی کنید چه چیزی باعث ایجاد استرس شما در رابطه جنسی می شود. آیا نگران این هستید که کارتان را خوب انجام ندهید؟ به خودتانن فکر نمی کنید؟ رسیدن شما به لذت زیاد طول می کشد؟

 

نگرانی های خودتان را بازنگری کنید. هیجان شما باید بالاتر از هر استری باشد ولی اگر برای بازسازی افکارتان به مشکل خورده اید بهتر است با یک مشاور جنسی مشکلتان را مطرح کنید.

 

برای رسیدن به ارگاسم خواسته های خود را بیان کنید

خواسته های جنسی خود را با شریک زندگیتان در میان بگذارید. چه گفتگو در زمان هایی باشد که رابطه جنسی ندارید و کلمات کوتاه تایید در زمان رابطه جنسی مثل محکم تر یا تند تر یا آه و ناله کردن یا قوس دادن به کمر یا با کشیدن دست او به سمتی که می خواهید . شما باید بتوانید خواسته های جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید.

 

مثلا این که چطور دوست دارید لمس شوید یا چه عمق دخول و با چه سرعتی برایتان لذت بخش است شما نباید انتظار داشته باشید شریک زندگیتان بداند چطور شما را به ارگاسم برساند

 

برای رسیدن به ارگاسم از لوبریکانت استفاده کنید 

اگر خشکی واژن موقع دخول شما را آزار می دهد می توانید از لوبریکانت استفاده کنید. لوبریکانت موثرترین ابزار برای رسیدن شما به ارگاسم است پس در استفاده از آن صرفه جویی نکنید. 

 

برای رسیدن به ارگاسم به خودتان فشار نیاورید

هر چه بیشتر برای اتفاق افتادن چیزی تمرکز کنید احتمال آن کمتر خواهد شد پس به خودتان آرمش داده و به ارگاسم رسیدن را از لیست اخداف خود حذف کنید.  گفتنش راحت تر از عمل کردن است ولی اگر تمرین کنید و فقط روی لذت بردن تمرکز کنید نتیجه خوبی خواهید گرفتن. استرس نرسیدن به ارگاسم کمکی به شما نخواهد کرد.

 

منبع: seemorgh.com

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.